סיאט איביזהלקראת שנת הדגם 2011 מציידת סיאט את הדגמים סיאט איביזה, סיאט אקסאו, סיאט לאון וסיאט אלתאה במנועים חדשים; מדובר בעיקר במנועים חסכוניים יותר (הנקראים אצל סיאט Ecomotive) אך גם בפסגת ההיצע, במקרה של האקסאו.

נתחיל מהביצועים; האקסאו יזכה לתוספת כוח בדמות 2.0 ליטר TFSI עם 211 כ"ס שיוצע הן בסדאן והן בסטיישן. הביצועים אותם הוא מאפשר מרשימים: 7.1 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 244 קמ"ש בסדאן – והכל עם צריכת דלק מוצהרת ממוצעת של 14.5 ק"מ/ליטר ופליטת 159 גרם CO2 לק"מ. נתוני הסטיישן פחותים אך במעט. בנוסף לאגרגט החזק בהיצע יוצע באקסאו גם מנוע ה-1.8 TSI עם 160 כ"ס שמציע יכולת נסיעה ממוצעת של 13.7 ק"מ לליטר ופליטת 169 גרם CO2 בכל ק"מ (בסדאן).

סיאט איביזה תוצע – בכל גרסאות המרכב – בגרסת 1.2 TDi Ecomotive עם מנוע דיזל משולש-בוכנות בנפח 1.2 ליטר ו-75 כ"ס לגביו מבטיחים צריכת דלק ממוצעת מרשימה ביותר של 29.4 ק"מ לליטר ופליטת 89 גרם CO2 לק"מ. למרות זאת הביצועים סבירים בהחלט: פחות מ-14 שניות לזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 173 קמ"ש. בסיאט מבטיחים את הנתונים המרשימים הללו לאיביזה 2011 לא רק הודות למנוע אלא גם בשל התאמות ושיפורים אווירודינאמיים שייושמו ומערכת ה'עצור וסע' שתותקן במכונית.

בסדרות ליאון ואלתאה (כולל אלתאה XL המוארכת) יוצע החל מהשנה הבאה מנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר (1.2 TSi) מרובע צילינדרים עם 105 כ"ס. המנוע – גם הוא מסדרת Ecomotive החסכונית – מאפשר בליאון האצה ל-100 תוך פחות מ-11 שניות, מהירות מרבית של 187 קמ"ש, צריכת דלק ממוצעת של 18.5 ק"מ לליטר ונתון פליטת CO2 של 124 גרם/ק"מ. באלתאה מציע אותו המנוע 11.3 ש' ל-100, 184 קמ"ש מרביים, 17.5 ק"מ/ליטר ו-132 גרם CO2 לק"מ.

השיווק באירופה יחל בסוף השנה. לגבינו – טרם ידוע.