בתערוכת ז'נבה מוקדם יותר השנה הציגה פיג'ו מכונית קונספט בשם 5by Peugeot כקדימון ל-508, מחליפת ה-407. ובכן עכשיו מראה לנו פיג'ו לראשונה את ה-508 הסדרתית, במספר תמונות רשמיות ומעט מאד פרטים טכניים – ואפשר לראות קשר עיצובי כלשהו למכונית-התצוגה מז'נבה. אבל המחשבה הראשונה שחלפה במוחו של כותב שורות אלה למראה התמונות הראשונות הללו של ה-508 היתה "בטוח שזה פיג'ו"? קשה להשתחרר מהתחושה שמבחינה עיצובית מדובר במכונית יפנית, או אף קוריאנית. האלגנטיות הזורמת של ה-407, וה-406 לפניה, כבר לא קיימת.
על כל פנים, פיג'ו מבשרת לנו כי בנוסף לסדאן שתמונותיה נחשפו תהיה – כמו ב-407 וקודמותיה – גם גרסת סטיישן. אורך הסדאן הוא 4.79 מ' והסטיישן – 4.81 מ', גידול של 11 ו-5 ס"מ בהתאמה לעומת גרסאות ה-407 הנוכחית. הפלטפורמה עדיין מבוססת על זו ששימשה את ה-407, אך יש להניח שבגרסה היותר-ארוכה המשמשת את ה-C5 הנוכחית, מה שאומר גידול בבסיס הגלגלים ל-281.5 ס"מ, תוספת של כ-9 ס"מ.
פיג'ו מקמצת בנתונים טכניים אך מוסרת שני פרטים מענינים. האחד – ה-508 תצוייד במערכת Stop & Start מדור חדש בשילוב עם מנוע דיזל, המכונה e-HDi; ומספר חודשים אחרי ההשקה תצורף גרסה היברידית להיצע עם טכנולוגיית HYbrid4 בעלת הנעה כפולה. הגרסה ההיברידית תציע פליטת CO2 של 99 גרם/ק"מ בלבד.
זה כל מה שאנו יודעים לספר בשלב זה. לגבי שאר הפרטים – נצטרך להמתין בסבלנות עד סמוך יותר למועד ההשקה.