ב.מ.וו M5
ייצור ב.מ.וו M5 הופסק. המכונית, ששילבה ביצועים של מכונית ספורט עם מרווח, אבזור ונוחות של מכונית סאלון, יוצרה במשך חמש שנים במהלכן נמכרו 20,548 יחידות. 1,025 מתוכן במרכב סטיישן, שאיפשר להוביל גם את הכלב המשפחתי במהירות של 250 קמ"ש.
ה-M5 הייתה דור חמישי למכונית הסאלון הספורטיבית, והנמכר ביותר מכל הדורות, כך נמסר מב.מ.וו. מאז הוצג הדגם לראשונה בשנת 1984, הוא הפך למושא נפשם של חובבי רכב ברחבי העולם, ובמיוחד בארצות הברית, שם נמכרו 8,800 יחידות של הדגם האחרון. האמריקנים היו גם היחידים שזכו לקבל את הדור האחרון עם תיבת הילוכים ידנית.
ה-M5 המנוחה הציעה ביצועים מרשימים מאוד: 4.8 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, ומהירות מרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש. זאת, תודות למנוע V10 ששלח 507 כ"ס לגלגלים האחוריים דרך תיבת שבעה הילוכים רובוטית. מנוע זה ימשיך לשרת בתקופה הקרובה ב-M6, גרסת הקופה של ב.מ.וו סדרה 5 הקודמת.
בדור הבא, ה-M5 תעשה שימוש לראשונה בתולדותיה במגדשי טורבו. שניים ליתר דיוק. לפי כל ההערכות, היא תצויד במנוע ה-V8 של ה-X6 M, בנפח 4.4 ליטר ועם הספק של 555 כ"ס. שימוש במגדשי טורבו אולי לא ירצה את אוהדי סדנת M השרופים, אך את חובבי איכות הסביבה דווקא כן: המנוע הקטן (יחסית) מאפשר רמות תצרוכת דלק וזיהום אוויר נמוכות ממנוע ה-V10 האטמוספרי, ויקל על ב.מ.וו לעמוד בדרישות הזיהום הממוצע של האיחוד האירופי.