מרכב המגהסיטי בניסוי
ב.מ.וו מפרסמת איור ראשון של המגהסיטי (Megacity), מכונית חשמלית שתשווק משנת 2013 ותחולל לטענת ב.מ.וו מהפכה בעולם המכוניות הקטנות. זאת, תודות למשקל עצמי נמוך ומערכת הנעה חשמלית, המפותחת בצעד חריג על-ידי מהנדסי ב.מ.וו עצמם, ולא באמצעות ספק חיצוני.
מהאיור והתמונה של המרכב במעבדת היצרנית, ניתן ללמוד כי מדובר במכונית קטנה יחסית, שתמוצב מתחת לסדרה 1. היא תצויד במרכב סיבי-פחם, לראשונה במכונית סדרתית שאמורה להימכר במספרים גבוהים. עד עתה היה שמור החומר הקל אך קשיח בעיקר למכוניות אקזוטיות ויקרות מאוד.

לפי ב.מ.וו, שימוש במרכב מסוג זה יאפשר הפחתת משקל משמעותית בהשוואה לברזל או אלומיניום. מהנדסי היצרנית מעריכים כי יוכלו לקזז לחלוטין את משקל המצברים, שנע לדבריהם בין 250 ל-350 ק"ג. פירוש הדבר כי המגהסיטי תוכל להציע ביצועים ויכולת דינמית טובים או עדיפים כל מכונית בנזין מקבילה. בנוסף לכך, משקל נמוך יאפשר טווח נסיעה גדול יותר בין טעינות, מה שמהווה עדיין את נקודת התורפה העיקרית של מכוניות חשמליות באשר הן.