סיטרואן ברלינגופיג'ו מקצרת תהליכים, ותעשה שימוש בידע של מיצובישי בכדי להדביק את הפער מרנו. זה יקרה בקטגוריית המסחריות הקטנות, שם רנו צפויה להתחיל לשווק את הקנגו Z.E, גרסה חשמלית למסחרית ששיווקה בישראל החל לפני מספר חודשים. על ההסכם החדש הודיעו שני הקונצרנים בהודעה משותפת לעיתונות.

במסגרת שיתוף הפעולה בין היפנים לצרפתים, מיצובישי תתכנן סיטרואן ברלינגו ופיג'ו פרטנר חשמליות. זאת, במתכונת דומה לפיג'ו איון (iOn) וסיטרואן סי-זירו (C-Zero), אותן מייצרת מיצובישי עבור קונצרן PSA (פיג'ו-סיטרואן) על בסיס ה-i-MiEV. בשלב זה לא ידוע אם מיצובישי תציע גרסה משלה למסחרית החשמלית.

האוטומוטיב ניוז מדווח בנוסף כי בשבועות האחרונים קונצרן PSA ומיצובישי ניהלו מגעים בנוגע לשיתוף פעולה נוסף – בקטגוריית המכוניות הקטנות. לפי הדיווח, שני הצדדים שוקלים לפתח יחד מכונית עממית וזולה שתכוון לשווקים מתפתחים, בראשם הודו וסין, על בסיס פלטפורמה של מיצובישי.