מרצדס SLS AMG – הגרסה החשמליתהבטיחה – ומקיימת. מרצדס חושפת אב-טיפוס של ה-SLS החשמלית, שתשווק בשנת 2012. והביצועים, כך מבטיחים הגרמנים, לא יביישו את דגם הבנזין: ארבעה מנועים חשמליים, עם הספק משולב של 535 כ"ס (לעומת 571 בדגם הבנזין) ומומנט של 89.7 קג"מ (לעומת 66.3). כל זה יספיק כדי להאיץ את ה-SLS החשמלית תוך 4 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש – רק 0.2 שניות יותר מאשר עם מנוע ה-V8. המהירות מרבית תוגבל אלקטרונית ל-250 קמ"ש. כל זאת, במכונית שאינה מזהמת את האוויר כלל בזמן הנסיעה. טווח הנסיעה בין טעינות יעמוד על 150 ק"מ, כך לפי נתוני היצרנית.

מרצדס SLS AMG E-Cell מצוידת כאמור בארבעה מנועים, הממוקמים כל אחד בסמוך לגלגל – אך לא בתוך החישוק. שיטה זו יוצרת למעשה הנעה כפולה קבועה, עם יתרון תיאורטי ביכולת המשיכה (Traction) בהשוואה לדגם הבנזין, לו הנעה אחורית.

על אגירת האנרגיה למנועים אחראים מצברי ליתיום-יון מקוררי נוזל, המורכבים מ-324 תאים. ה- SLS AMG E-Cell תנצל – בדומה למכוניות כלאיים – את אנרגיית הבלימה לטובת טעינת המצברים. ואם כבר הזכרנו את הבלמים, נציין כי ה-E-Cell תוצע עם בלמים קרמיים בקוטר נדיב: 402 מ"מ מלפנים, 360 מ"מ מאחור.

מרכב האלומיניום של ה-SLS לא שונה מהותית מזה של דגם הבנזין. השינוי העיקרי בוצע בחרטום, במטרה לשלב שם מערכת העברת כוח לגלגלים, מה שהצריך גם שינוי למתלה הקדמי. המתלה החדש יהיה בתצורת עצמות עצה כפולות, עם מוט דחיף (Pushrod) ובולמים המותקנים במאוזן.
 
 
העיצוב החיצוני שונה קלות מזה של ה-SLS AMG 6.3, בין היתר ביחידות תאורה קדמיות משולבות בנורות LED ופגוש קדמי עם עיצוב שונה. בפגוש נכלל ספוילר תחתון מתכוונן חשמלית לשיפור האחיזה במהירות גבוהה. ובתא הנוסעים? שם יש שינויים מתבקשים ללוח המחוונים, והבדלי אבזור וגימור

ה-SLS AMG E-Cell תשווק מסוף שנת 2012. בשלב זה לא ידוע מה יהיה מחירה, אם כי היא צפויה להיות יקרה יותר מדגם הבנזין, שמחירו בישראל מתחיל ב-2.2 מיליון שקל.