שבע שנים חלפו, ותורה של אסטון מרטין DB9 לעבור מתיחת פנים. מכונית הספורט הגדולה הוצגה בשנת 2003 כיורשת ל-DB7, והייתה חלוצת הפלטפורמה החדשה של אסטון מרטין.
מאז הספיקה החברה לעבור מידי פורד לקבוצת משקיעים מכווית, אך ה-DB9 נשארה ללא שינוי. כעת היא זוכה לרענון קוסמטי, אך אם ציפיתם לשינוי דרסטי – צפויה לכם אכזבה. אם, לעומת זאת, אהבתם את העיצוב הישן, לבטח תשמחו לגלות שהשינוי מסתכם בפגוש חדש, סבכה קדמית בהירה ושינוי קל ליחידות התאורה. יש גם חישוקים קלים חדשים עם 10 חישורים ועיצוב חדש.
מתחת למכסה המנוע אין שינויים, וה-DB9 תמשיך להציע יחידת כוח בנפח 6.0 ליטר (V12) עם 420 כ"ס ו-61.3 קג"מ. גם הביצועים ללא שינוי – 304 קמ"ש מרביים ו-4.6 שניות מעמידה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה).
אז המנוע ותיבות ששת ההילוכים נותרו ללא שינוי, אבל באסטון מרטין מבטיחים שדרוג להתנהגות הכביש. זאת, תודות למתלים אדפטיביים מתכווננים, שיאפשרו לטענתם נוחות נסיעה טובה במצב הרגיל, והתנהגות ספורטיבית במצב... ניחשתם נכון – ספורט.
ה-DB9, שאינה משווקת בישראל, תעלה בבריטניה 122,445 פאונד (כ-715,000 שקל) לגרסת הקופה, ו-131,445 פאונד (כ-767,000 שקל) לגרסת הקבריולה, שמכונה וולנטה.