סקודה פאביה המחודשת יוצאת לדרך בשוק המקומי כאשר השינוי המהותי ביותר נמצאת מתחת למכסה המנוע. כמו שסיפרנו בעבר במסגרת נסיעת המבחן בהשקה העולמית, גם הסופרמיני של היצרנית הצ'כית, זונחת את מנוע ה-1.6 ליטר לטובת שימוש במנוע ה-1.2 ליטר TSI. הפאביה תשתמש באותו שילוב שפגשנו בפולו כאשר המנוע מפיק 105 כ"ס ומשודך לתיבת ה-DSG החדשה בעלת שבעת ההילוכים. במקביל מוצעת גרסה מוחלשת הספק (86 כ"ס) אך זו משודכת לתיבה ידנית בלבד (חמישה הילוכים). גם בחזית הדיזל יש שינוי עם מנוע ה-1.6 ליטר 90 כ"ס החדש (במקום ה-1.4 ליטר) שישודך אף הוא לתיבה ידנית עם חמישה הילוכים.

במסגרת מתיחת הפנים קיבלה סקודה פאביה חזית מעודכנת עם יחידות תאורה וסבכה חדשות. גם הפנים עודכן בעיקר באזור המחוונים, בקרת האקלים, והבורר. הפאביה תוצע בשלוש רמות גימור (רק שתיים בסטיישן) כאשר המחירים לא התשנו מהותית והתייקרו בכ-2,000 ש"ח לאורך המבחר. הם מתחילים ב-87,000 ש"ח לגרסה הידנית וב-102,000 ש"ח לגרסה האוטומטית. מחיר גרסת הספייס (סטיישן) יחל ב-107,000 ש"ח עבור הגרסה האוטומטית.

קובי בלום, ראש המותג בארץ, מספר שסקודה ישראל עדיין לא הצליחה לקבל את מלוא כמות המכוניות שהיא רוצה ולכן הוא מעריך שמכירות הדגם החדש יעמדו על 1,000-2,000 כלים לשנה. "מבחינתנו זה דגם שיכול למכור בשנה אפילו 5,000 מכוניות אבל חלק גדול מהמכירות בפלח הולכות לחברות השכרה ואנחנו לא מסוגלים לתת את ההנחות הגדולות הנדרשות שם". עם זאת בלום לא פוסל חזרה של הפאביה לתחום המוניות עם הספייס. עד כה נמכרה הפאביה בקצב של 900 לשנה.