אחרי שבוולוו ישראל החלו בשיווק סדרת הדרייב-E, החסכונית והנקייה בדגמי ה-S40, V50 ו-C30, בוחנים אנשי המותג אפשרות לבצע מהלך דומה גם עם ספינת הדגל שלהם ה-S80.

מדובר במהלך מפתיע למדי שכן הפרט המעניין ביותר בגרסה זו היא חטיבת הכוח שלה. כמו ביתר דגמי הדרייב-E, גם כאן מדובר במנוע הדיזל הקטן שנפחו 1.6 ליטר בלבד אשר משודך לתיבה עם שישה הילוכים. לגרסאות החדשות של מנוע זה יש אמנם כבר 115 כ"ס ו-27.6 קג"מ ועדיין זה נראה מעט קטן מדי.

בוולוו ישראל מודעים היטב למחסום הפסיכולוגי והם מתכוונים לבדוק את הביקוש בעיקר בקרב נהגי מוניות שייהנו ממחיר מאוד מושך למכונית הסאלון הגדולה. לטענתם מדובר במכונית מפתיעה מבחינת נהיגה והם מתכוונים להביאה למבחנים מעשיים בארץ. הם גם מעריכים שעבור נהג מונית תעלה מכונית הסאלון הגדולה רק 165,000 שקלים בהחלט תג מחיר מפתה. הם מתקשים להאמין שיהיה ביקוש למכונית בשוק הפרטי אבל לא יסרבו לבצע הזמנות גם לצד הזה. עבור לקוח פרטי יהיה המחיר כ-240,000 שקלים – זה בפירוש נמוך בהרבה מיתר הגרסאות. ואם תהיתם, לפחות על הנייר מציגה וולוו S80 הזו נתוני ביצועים סבירים עם 190 קמ"ש מרביים והאצה למאה ב-13 שניות.