דמיינו חתול קטן שיושב שם בחלקו הקדמי של תא המנוע. כן, אני רציני לחלוטיןהסיפור הבא אמיתי לחלוטין, ואני לא צריך להשבע על זה באמא שלי או אפילו באוטו שלי. יש לפחות 40 עדים למה שהתרחש באותו בוקר.
האירוע: אימון דריפטים. הזמן: שעות הבוקר. המקום: עדיין חסוי. הכוכב: חתול קטנטן, בן פחות מחודש. מה לחתול באימון דריפטים? שאלה טובה.

העובדות הן כאלה: אל האירוע הגיעו עשרות מכוניות ספורט מסוגים שונים, ביניהן גם ב.מ.וו Z4M קופה כסופה של בחור בשם ש'. ידידנו עלה על מסלול האימון וביצע החלקות כאוות נפשו. העניין הזה חשוב, אז שימו לב. בסיום האקשן הוא ירד לפיטס, פתח מכסה מנוע והחל מתהלך סביבו כשהוא מביט בחרדה אל עבר תחנת הכוח הבווארית שבחזית רכבו. באופן טבעי, שיערו שאר באי האירוע (כולל עבדכם הנאמן), כי בעיה נתגלתה במכוניתו ובגללה מבט הדאגה שעל פניו. אז החלטתי לעשות מעשה, ניגשתי אל הבחור ושאלתי לשלומו. "יש לי חתול במנוע", הוא אמר לי מבלי למצמץ, ואני בתגובה מצמצתי פעמיים. "מה?", שאלתי בנימוס מהול בחרדה, שמא השתגע הבחור. "חתול, יש לי חתול תקוע במנוע". כמה מצמוצים נוספים והרמת גבות אחת מאוחר יותר, ופניתי לי לדרכי בחזרה אל האקשן והרחק מהטירוף. כמה דקות מאוחר יותר מעגל האנשים שהסתובב סביב אותה ב.מ.וו רק גדל, אז חזרתי לבדוק מה קורה. "אמרתי לך כבר, יש לי חתול במנוע", הוא חזר וענה, ואני עמדתי שוב לפנות לדרכי כאשר "מיאו" קטן וחלוש סובב אותי במקום ופער את פי בתדהמה. מבט המום לעומקו של תא המנוע ואני מזהה חתול פצפון יושב לו על חלקו העליון של הפלסטיק המגן על אגן השמן, בין מנוע ה-3.2 ליטר בעל השלוש-מאות-פלוס סוסים לרדיאטור הדי-גדול שדואג לקרר אותו. החתול, מיותר כמעט לציין, היה חי לחלוטין.

כחצי שעה, ג'ק אחד, שלושה אנשים, פילטר אוויר מפורק, כפפה ובקבוק מים מאוחר יותר – אשאיר לכם לדמיין את התהליך – וחתול קטנצ'יק, מבוהל ורטוב, ישב בשלווה בין כפות ידיו של אחד מהצופים באירוע. שוב – חי לחלוטין וכמעט ללא שריטה.

בטח יצא לכם לשמוע סיפורים על חתולים שהלכו לישון בתוך מנועים בשביל להתחמם בלילה, ובבוקר נשארו מהם חתיכות לאחר שנמרחו על אחת הרצועות או נכוו עד מוות מחום המנוע. העניין הבאמת מדהים כאן, הוא שידידנו הקטן, אשר מעתה ואילך ייקרא בפי כל "דריפטקאט", לא רק שרד את הנסיעה אל אימון הדריפט, אלא גם נשאר ללא פגע לאחר בילוי דקות ארוכות בין גושי מתכת לוהטים שאחד מהם פועם בקצב של 7,000 סיבובים לדקה – תוך כדי כוחות G אדירים המטלטלים אותו מצד לצד!
זהו. כעת אין לי עוד כל ספק בדבר. לחתולים באמת יש תשע נשמות. החתול הזה פשוט עשה שימוש לא-ייאמן באחת מהן...