פולקסווגן טיגואןפולקסווגן טיגואן מתרחב; טוב, לא במובן המילולי, אלא יותר בהיצע המנועים, אופציות האבזור ובעיקר במגוון תיבות ההילוכים. כיאה לתקופה, ה"התרחבות" היא בעיקר כלפי מטה ועיקר החדשות הן חבילות אבזור בסיסיות חדשות, מנוע בסיסי חדש וחסכוני והוספת תיבת ה-DSG בגרסת 7-ההילוכים להיצע. התוצאה – בגרמניה, בשלב זה – מחיר בסיס נמוך ואטרקטיבי יותר: החל מכ-24,000 יורו ל-1.4 TSi, חיסכון של למעלה מ-1,600 יורו בהשוואה לגרסת הבסיס היוצאת.

שני מנועי הבסיס החדשים ב פולקסווגן טיגואן הם ה-2.0 TDi Bluemotion עם 110 כ"ס וה-1.4 TSi (טורבו) עם 120 כ"ס. שתי גרסאות הבסיס מוותרות על הנעה כפולה לטובת החיסכון במשקל, בצריכת הדלק ובמחיר.
בנוסף תצוידנה גרסאות הטיגואן האוטומטיות בגיר ה-DSG בעל 7 ההילוכים; גיר זה יהווה אופציה יחידה לטיגואן אוטומטי, כאשר המחיר לחיסכון המשופר ייגבה בשידוכו לגרסאות ה-4x4 עבור המעטים שירדו איתן לשטח, עם סבירות גבוהה לירידה בביצועים מעבר לאספלט.
עוד תוספת שתוצע עם הטיגואן המעודכן תהיה האפשרות להתניע עם המפתח בכיס, ללא השחלתו בבית המתנע.

בגרמניה יחל שיווק גרסאות הבסיס החדשות של הפולקסווגן טיגואן המוצלח כבר בחודש הבא. בשאר העולם – זמן קצר לאחר מכן.

חשוב להדגיש כי בשלב זה לא מדובר בעדכונים חיצוניים או פנימיים במסגרת מתיחת פנים, שעל האחרונה סיפרנו לכם זה מכבר; זו מתוכננת להתבצע לא לפני עוד כשנתיים, כאשר בדרך (בסוף שנה זו) עוד נקבל כמה סדרות מיוחדות, כמקובל במחוזות פולקסווגן מזה עידנים.