ישנן שתי הבעיות העומדות בפני היצרניות הסיניות הרוצות לחדור לשוק האירופאי. הבעיה הראשונה היא עמידה בתקני זיהום האוויר המחמירים משנה לשנה. הבעיה השנייה היא עמידה בתקני הבטיחות הגבוהים הנגזרים מתוצאות מבחני הריסוק של יורו NCAP.
כאשר נבחנו בעבר מכוניות סיניות שהגיעו לאירופה במבחני ריסוק המדמים את מבחני היורו NCAP הן זכו לתוצאות לא מחמיאות בלשון המעטה. התוצאות העלובות גרמו ליצרית תדמית של מכוניות בלתי בטיחותיות בעליל לכלל המכוניות הסיניות ולאו דווקא בהתייחס ליצרן ספציפי. לנו זכור בעיקר הכישלון של דגמי בריליאנס במבחנים מהסוג הזה שנערכו על ידי ארגון ADAC הגרמני לקראת תחילת שיווקם בשוק הגרמני.
לפני כ-5 שנים עבר דגם SUV של חברת לנדווינד מבחן ריסוק דומה עם תוצאות קטסטרופליות שגרמו להם מהר מאד לגנוז את תוכניות השיווק באירופה. לנדווינד אגב שייכת לקונצרן ג'יאנגלינג (Jiangling) המייצר בעיקר דגמי מסחריות ו-SUV של פורד ומחזיק גם בחברת מסחריות ומשאיות בשם JMC.

כעת מנסה לנדווינד לחזור מחדש לשוק האירופאי ומתחילה בשיווק מיניואן קומפקטי בשם CV9 בשוק ההולנדי. ה-CV9 הוצג כבר בתערוכת פריז בשנת 2006 תחת השם Fashion ולטענת לנדווינד התעכב השיווק באירופה בעיקר על מנת לשפר את רמת הבטיחות. על פי לנדווינד ה-CV9 כבר נבחן צפוי במבחן הריסוק של יורו NCAP שתוצאותיו יפורסמו בסתיו והוא אמור להשיג ציון של 3 כוכבים לפחות. ציון כזה אמנם עדיף משמעותית על ציוני העבר, במיוחד עם מדובר בציון שהושג על פי התקן החדש של NCAP. ובכל זאת אנחנו מתקשים להתרשם במיוחד.
ה-CV9, כאמור, הוא מיניואן קומפקטי בעיצוב מודרני למדי המיועד לחמישה או שבעה נוסעים. המידות שלו מקובלות בקטגוריה עם אורך של 441 ס"מ, רוחב של 177 ס"מ וגובה של 164 ס"מ. אורך בסיס הגלגלים עומד על 271 ס"מ. ל-CV9 מוצע עם שני מנועי בנזין שלטענת החברה עומדים בתקן יורו 5. המנוע הראשון הוא בנפח 1.6 ליטר עם 96 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-14.5 קג"מ ב-3,800 סל"ד. המנוע השני בנפח 2.0 ליטר מספק 140 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-19 קג"מ בין 4,000 ל-4,500 סל"ד. שני המנועים מצוידים בתיבת הילוכים ידנית בלבד עם 5 מהירויות של גטראג.
הנשק העיקרי של הלנדווינד CV9 יהיה המחיר. מחיר הבסיס יעמוד על 12,000 יורו, כ-40% פחות ממחירה של אופל זפירה מקבילה.