לפורשה נמאס כנראה מכל היצרנים החוצפנים שמראים לה אגזוזים בנורבורגרינג. בתערוכת מוסקבה שתיערך באוגוסט תציג פורשה את מכוניתה הסדרתית החזקה ביותר בכל הזמנים: 911 GT2 RS. באופן מסורתי, ה-GT2 היתה הגרסה האולטימטיבית של ה-911, עם המנוע המוגדש של ה-911 טורבו (בתוספת כמה סוסים), אך ללא ההנעה הכפולה של הטורבו. השילוב של מנוע אימתני והנעה אחורית הפך תמיד את ה-GT2 למכונית סופר-מהירה וסופר-מלהיבה (וגם מפחידה, אך היא מעולם לא היתה נשק מושחז, טהור וממוקד כמו גרסאות ה-GT3 של ה-911, במיוחד לא ה-GT3 RS.
ובכן עכשיו יש גרסה טהורה ומושחזת גם ל-GT2. מיותר לומר שהנתונים מעוררי תאבון: המנוע כפול המגדשים קיבל תגבורת של 90 כ"ס, כך שהוא מפיק עכשיו לא פחות מ-620 כ"ס – ובכך הופכת ה-GT2 RS לפורשה הסדרתית החזקה ביותר אי-פעם, ונוטלת בכך את הכתר מידיה של הקאררה GT האקזוטית. אנו שמחים לדווח שכמו ב-GT2 הרגילה – ההיא שכמותה אתם פוגשים כל יום בפקק בדרך לעבודה – ההנעה נותרה אחורית בלבד, ולא זו בלבד – תיבת ההילוכים היא ידנית למהדרין, ללא PDK ושאר קשקושים רובוטיים. יחד עם עליית ההספק ירד המשקל ב-70 ק"ג ועומד על 1,370 ק"ג בלבד – 10 ק"ג פחות מאותה קאררה GT המוזכרת לעיל. התוצאה הסופית היא יכולת האצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות, כאשר כדי להאיץ ל-200 קמ"ש תזדקק ה-RS החדשה ל-9.8 שניות בלבד. המהירות המרבית? 330 קמ"ש.
מיותר אולי לציין שגם בצד החיצוני טרחו פורשה להבדיל את ה-RS מסתם GT, עם חישוקים ייעודיים רחבים עוד יותר, קשתות גלגלים מנופחות יותר, שינויים בספוילרים, וצמיגים שפותחו במיוחד עבור ה-RS במידה 325/30-19 מאחור. בתחום רכיבי השילדה מקבלת ה-RS כיול מיתלים יעודי עבורה, והיא מגיעה כסטנדרד עם מיתלים אדפטיביים PASM, בלמי PCCB קרמיים, תושבות מנוע דינמיות ושאר הטריקים הטכנולוגיים של פורשה. בתא הנוסעים נמצא מושבי באקט עמוקים קלי משקל (קרבון, כמובן), גימור אלקנטרה אדום ומראה כללי שאינו מותיר מקום לספק לגבי אופיה של המכונית.
פורשה תייצר רק 500 יחידות מה-GT2 RS, במחיר (בשערי המפעל, לפני מע"מ ומסים אחרים כלשהם) של כ-200,000 אירו. השיווק בפועל יחל באירופה בספטמבר, וקצת לאחר מכן בארה"ב.