הונדה מתחילה בשיווק ה-CRZ, מכונית הקופה ההיברידית הייחודית שלה. כזכור, הקופה הקטנה הוצגה לראשונה בתערוכת דטרויט בתחילת השנה מבוססת באופן חלקי על מרכיבים מהאינסייט. היא מציעה מקום אמיתי רק ל-2 נוסעים, כאשר צמד המושבים האחוריים זעיר למדי, עיצוב ספורטיבי, וכוללת תיבה ידנית עם שישה הילוכים.

הונדה CRZ מצוידת במנוע 1.5 ליטר 16 שסתומים שמייצר 114 כ"ס (לעומת 1.3 עם 88 כ"ס באינסייט) ויחד עם המנוע החשמלי שמסייע בהאצות, מגיע ההספק המשולב ל-124 כ"ס (לעומת 98 כ"ס באינסייט). ה-CRZ מגיעה ל-200 קמ"ש מרביים ומאיצה למאה ב-9.8 ש'. בהונדה מקווים להתחרות עימה מול קטנות אופנתיות כמו המיני והאלפא מיטו, ותג המחיר שלה בהחלט תואם אתאלה של המתחרות – 155,000 ש"ח.

בניגוד לרוב ההיצע ההיברידי הקיים היום בעולם, בייחוד בתחום העממי, הונדה מנסה להראות שיש לטכנולוגיה הירוקה גם צד מפולפל. שמכוניות היברידיות אינן חייבות להיות משעממות אלא אפילו מהנות לנהיגה. בישראל, שוק הרכב הספורטיבי אינו גדול ואנשי היבואנית יודעים זאת. על כן צפי המכירות לקופה הידנית עומד על כמה עשרות בודדות והכוונה היא להשתמש בה יותר לקידום מכירות עבור המותג בכלל והטכנולוגיה ההיברידית בפרט.