אופל אסטרהב-UMI אופטימיים למדי לגבי האפשרות להשיק מחדש את אופל בארץ. לפי מנכ"ל החברה אבי ארוך, בעקבות שינוי גישה באופל לאחרונה ושער היורו הנמוך, הקשר עם החטיבה האירופאית של GM עלה לפסים רציניים יותר. לדבריו, אם הכל ילך כשורה הרי שתוך מספר שבועות הם צפויים לערוך השקה מחודשת למותג בישראל.

אופל אמנם לא נטשה את השוק המקומי, אך בתקופה האחרונה הפעילות שם מתרחשת על אש נמוכה ביותר, כאשר בפועל מציע המותג בישראל רק מכונית אחת, אופל קורסה. ואולם היבואן מתכנן להשיק את המותג החדש עם אולמות תצוגה מרכזיים נפרדים ועם היצע אמיתי שיכלול בנוסף לקורסה גם את האינסיגניה, הזאפירה והאסטרה. זו האחרונה היא למעשה המכונית החשובה ביותר בהשקה המחודשת של המותג. האסטרה תגיע אלינו עם מנוע 1.4 ליטר מוגדש טורבו (140 כ"ס) ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה. ביצועים: זינוק למאה ב-9.8 שניות ומהירות מרבית של 201 קמ"ש.

עם תג מחיר של כ-145,000 שקלים היא לא תהיה זולה, אבל לטענת אנשי UMI תציע חבילה תחרותית ביחס למכוניות ה-2.0 ליטר הנמכרות בארץ. מה שיקל על יבוא האסטרה הזו הוא העובדה שחטיבת כוח דומה עשויה להגיע לארץ גם בחרטומה של שברולט קרוז
(וגם שם תג המחיר יהיה דומה). לפי אנשי UMI אופל כמותג צריכה להגיע למכירות של כ-1,000 מכירות לשנה כדי שהמהלך יהיה ריאלי. לפחות כרגע הם אופטימיים ביותר לגבי יכולתם לעשות זאת.