סיטרואן אירקרוסיצרני הרכב מנצלים כל מדיה אפשרית בכדי להגיע לקהל היעד שלהם, או כזה הנתפס כקהל יעד. דרך אתר טוויטר, בחרה סיטרואן להציג את פרשנות ה"כמו שטח" שלה ל-C3 פיקאסו. קבלו את סיטרואן איירקרוס (AirCross).

על בסיס ה-C3 פיקאסו הסדרתית (שהוצגה בתערוכת פריז האחרונה) בחרו מעצבי מרכז העיצוב של החברה בברזיל להציג את גרסת קרוסאובר של המכונית. במסגרת העיצוב הייעודי לו זוכה המכונית, הוחלפו פגושי הרכב בסט חדש, הושתלה שבכה קדמית חדשה ונוספו חצאיות צד וכיתוב בצידי הרכב ובאחוריו. מסילות בגג, בתי גלגלים מגודלים ושימוש נרחב בחומרים דמויי אלומיניום משדר את המראה הרצוי. הטיפול בחלק האחורי כולל התקנת גלגל חלופי על הדלת האחורית, פנסים אחוריים שונים ועוד אי-אילו תוספות קרביות.
המתלים זכו להגבהה אלם לא נמסר היקפה ומתחת למכסה המנוע ניתן למצוא את יחידות הבנזין 1.6 ליטר ו-2.0 ליטר המצויות בארסנל החברה. אלה אגב הותאמו לעבודה גם עם ביו-אתנול הנפוץ כל כך בברזיל ובמדינות נוספות בדרום אמריקה.

לא ברור אם הרכב יגיע לייצור ואם כן האם רק לשוק הדרום אמריקאי או גם לאירופה. כך שנאלץ להמתין לתערוכת הרכב הבאות ולהתבונן מקרוב בדוכן סיטרואן.