טויוטה לנד קרוזרבטויוטה ישראל עדיין מלקקים את הפצעים מהקריאה הגדולה לתיקון, אבל כבר מתבוננים קדימה וצופים שלמרות הפתיחה הצולעת שנת 2010 תהיה מוצלחת ביותר עבורם עם עליית מכירות דרמטית.
מיכה קרמון מנכ"ל טויוטה ישראל יודע לספר על קצב תיקון של 1,200-1,400 מכוניות ליום ומאמין שתוך פחות משבועיים יתבצע הגל הגדול של התיקונים. "אנחנו ללא ספק נמצאים בתקופה לא פשוטה אבל אנחנו מאמינים שעוצמת המותג והדרך בה אנו מטפלים בלקוחות ירגיעו את המצב. דיברנו עם הלקוחות, וראינו מקרוב את התהליך. אנשים יודעים להעריך את הפעילות שלנו ובעלי מקצוע טוענים שזה מקור לגאווה".

קרמון מאמין שאם הדברים יירגעו גם בזירה העולמית טויוטה ישראל תחזור מהר מאוד לעצמה. הוא מצפה לעלייה של 20% במכירות עם הגעה ל-22,000 מכוניות בשנה – מספר מכובד ביותר וגדול בהרבה ממה שהשיג המותג בשנת 2009 (סה"כ 18,401 כלי רכב).
הגדילה הזו תגיע בעיקר מהדגמים המוכרים וזאת משום שהשינוי המהותי ביותר עבור השוק המקומי ב-2010 הוא הצגת טויוטה לנד קרוזר החדש (והיקר יחסית) והשקה מחודשת של טויוטה אוריס שעברה שינוי דומה לזה שעברה טויוטה קורולה אשתקד – כלומר, קבלת תיבה אוטומטית רגילה במקום האוטומטית רובוטית. במקרה של האוריס זה קורה זמן לא רב אחרי הפסקת השיווק שלה בארץ.