עונת 2010 בפורמולה 1 יצאה לדרך במסלול בבחריין עם ניצחון כפול לפרארי. פרננדו אלונסו שהגיע מרנו ניצח במירוץ הראשון שלו במדי פרארי כאשר הוא מקדים את פליפה מאסה שחזר לזירה אחרי פציעה ממושכת.

אלונסו זינק למירוץ מהמקום השלישי וכבר בזינוק הוא עבר את מאסה ודלק על עקבותיו של סבסטיאן ווטל (רד בול) שהוביל את השיירה. למעשה את רוב המרוץ הוביל ווטל שהיה גם המהיר בהקפות הדירוג. ואולם תקלה טכנית במערכת הפליטה האטה את ווטל שהדרדר עד למקום הרביעי. במקום השלישי סיים לואיס המילטון במקלארן שהקדים את ניקו רוזברג במרצדס.

ומיכאל שומאכר? הנהג המיתולוגי הפגין יכולת נאה. הוא זינק מהמקום השביעי וסיים שישי מאחורי רוזברג ולפני האלוף היוצא ג'נסון באטון (במקלארן) ומארק וובר (ברד בול). מבחינתו, כך סיפר בתום המירוץ, החלק הקשה היה להתרגל לצמיגים הקדמיים הצרים שאינם מתאימים לאופי הנהיגה שלו.

התצוגה המרשימה של פרארי אומרת שהם בפירוש התגברו על הבעיות של שנה שעברה אבל אסור לשכוח שללא התקלה היו רד-בול ופטל עשויים לנצח. מה יקרה במרוץ הבא? שלחו לנו את הניחוש שלכם לפודיום למייל [email protected], אולי תזכו במשקפי שמש בונדיבלו. בנוסף, גם אם טעיתם בניחוש, תכנסו להגרלה גדולה שתיערך בסוף העונה.
גרנד פרי בחריין, תוצאות המרוץ:
פרננדו אלונסו, פרארי, 25 נק'
פליפה מאסה, פרארי, 18 נק'
לואיס המילטון, מקלארן, 15 נק'
סבסטיאן ווטל, רד-בול, 12 נק'
ניקו רוזברג, מרצדס, 10 נק'
מיכאל שומאכר, מרצדס, 8 נק'
ג'נסון באטון, מקלארן, 6 נק'
מארק וובר, רד-בול, 4 נק'
ויטאנטוניו לואיצי, פורס אינדיאה, 2 נק'
רובנס באריקלו, וויליאמס, נקודה אחת

אליפות היצרנים:
פרארי, 43 נק'
מלקארן, 21 נק'
מרצדס, 18 נק'
רד-בול, 16 נק'
פורס אינדיאה, 2 נק'
ווליאמס, נקודה אחת