כידוע באירופה, וברוב העולם הנאור, גרסאות סטיישן הן דבר מקובל ונפוץ לא רק במכוניות עממיות אלא גם במכוניות סאלון מכובדות. וכשמדובר מגרסאות סטיישן למכוניות סאלון לב.מ.וו יש נציגות משמעותית בסגמנט עם גרסת הטורינג של סדרה 5 שהוצגה לראשונה ב-1991.
לאחר שהשיקה ב.מ.וו את סדרה 5 החדשה בפורטוגל חושפת היצרנית את גרסת הטורינג השימושית והמסורתית. כמו גרסת הסדאן גם הטורינג נראית זורמת וספורטיבית יותר מאשר הדגם היוצא. הטורינג ארוכה בס"מ אחד מגרסת הסדאן אך זהה לה בשאר נתוני הממדים.תא מטען, שהוא עיקר העניין, בנפח 560 ליטר ומגיע לכדי 1,670 ליטר כאשר המושבים מקופלים. גרסת הטורינג מאפשרת בניגוד לגרסת הסדאן גם אפשרות כיוון לזווית משענת המושב האחורי.

גרסת הטורינג של ב.מ.וו סדרה 5 תגיע בשתי גרסאות בנזין. גרסת 523i מצוידת במנוע ששת הצילינדרים הטורי בנפח 3.0 ליטר עם הזרקה ישירה שמספק 204 כ"ס ב-6,100 סל"ד ו-27.5 קג"מ ב-1,500-4,250 סל"ד. מעליו תוצע גרסת ה-535i עם מנוע ה-Twin Scroll החדש המספק 306 כ"ס ב-5,800 סל"ד ו-40.8 קג"מ ב-1,200-5,000 סל"ד. כמו כן יוצעו גם שתי גרסאות דיזל, 520d ו-530d עם 184 ו-245 כ"ס בהתאמה.

ב.מ.וו סדרה 5 טורינג תוצע כמו גרסת הסדאן עם חבילת EfficientDynamics לחסכון בדלק המשלבת מערכת דימום מנוע בעצירה ואגירת אנרגיית בלימה. הגה אקטיבי, בולמים מתכוונים, בקרת שיוט אקטיבית ומערכת התרעה על סטיה מהנתיב גם הן כלולות בחבילה.