סוזוקי קיזאשיבסוזוקי ישראל מצפים ב-2010 לשנת שיא עם מכירות של יותר מ-10,000 כלים השנה. מדובר בכמעט הכפלה של הכמות שנמכרה כאן ב-2009, ושיא היסטורי עבור היצרן הקטן יחסית. לפי צבי נטע מנכ"ל מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי, חלק מהעלייה תבוא מגידול המכירות בפלחי השוק של המכוניות הקטנות בארץ. מדובר בתחום בו סוזוקי מיוצגת היטב עם שלישיית מכוניות. אך יש לזכור כי הספלאש, והאלטו הצטרפו למכירות הסוויפט במחצית 2009, כך שבשנת קלנדארית מלאה סביר כי סוזוקי עוד תעמיק את נגיסתה.
ואולם לא פחות חשוב (ואולי אפילו יותר) היא החלטת היבואנית לחזור ולשחק בתחום ציי הרכב שם ייפול הדגש בייחוד על סוזוקי SX4 המשפחתית. לפי נטע סוזוקי כבר סגרה מספר עסקאות גדולות בתחום.

כדאי להדגיש שהגדילה הזו של סוזוקי תבוא ללא חידושים מהותיים במבחר הדגמים ומבלי שסופרים את הקיזאשי, המשפחתית הגדולה שתנחת כאן בסוף השנה. לפחות בתחילת הדרך מאמין נטע שהבשורה כאן לא תהיה בכמויות, אלא בכניסה לתחום בו סוזוקי מעולם לא הייתה. לדבריו גרסת ה-2.4 ליטר, שתהיה הבסיסית בהיצע, לא תהיה זולה ותתחרה בגרסאות היקרות של מאזדה 6 ושות'. "אני מאמין שבצד הלקוחות הפרטיים נרשום גידול בזכות מכירת הקטנות ואילו המשפחתיות יסייעו לנו לגדול בציי הרכב". כל זה אומר שלמתחרים כדאי בהחלט לפקוח עיין על סוזוקי.