מנוע מרכזי, ביצועי-על – ונתוני פליטה וצריכת דלק טובים משל טויוטה פריוס. זהו כרטיס הביקור של הפורשה 918 ספיידר, מכונית-קונספט מסקרנת שמוצגת על ידי פורשה בתערוכת ז'נבה החל מהיום. בהודעה הראשונית לעיתונות קימצה פורשה בפרטים, אבל גם המעט שנחשף בהחלט מעורר ענין, בלשון המעטה. המכונית הסקסית הפתוחה מונעת באמצעות מנוע V8 שמספק יותר מ-500 כ"ס, ולא פחות משלושה מנועים חשמליים עם תפוקה משותפת של 160 קילוואט (217 כ"ס). הביצועים לא הוצהרו אבל צריכת הדלק כן: 33.3 ק"מ לליטר, יחד עם פליטת CO2 של 70 גרם/ק"מ בלבד.
סביר להניח שפרטים נוספים יחשפו במהלך היום.
יש לציין כי פורשה כבר השתמשה בכינוי 918 בעבר, אך לא למכונית שנמכרה לציבור. בשנות ה-70 יצרו עובדי פורשה גרסה מיוחדת של ה-914, עם מנוע 8 צילינדרים שנלקח מאחד מדגמי המירוץ של פורשה. המכונית נבנתה כמתנת יום הולדת לפרדיננד אלכסנדר פורשה, בנו של "פרי" פורשה ונכדו של מייסד המותג. מכונית שניה נבנתה עבור פרדיננד פייש, אחיינו של פרדיננד אלכסנדר (בנה של לואיז פייש, אחותו של פרי פורשה).