אופל קורסה החדשה
שלוש שנים אחרי השקת הדור הנוכחי של הקורסה מבצעת אופל מתיחת-פנים לסופרמיני הפופולרית שלה (באירופה. אצלנו לא ממש). באופן יוצא-דופן, הרענון אינו כולל הפעם שינויים עיצוביים – לא הצלחנו להבדיל בין הגרסה המתוחה לקודמתה – אבל יש שינויים מכניים. היצע המנועים כולו עבר שדרוג, שכולל תפוקה מוגדלת בחלק מהמקרים, וצריכת דלק נמוכה יותר יותר בכולם (מה שאומר גם פליטת CO2 נמוכה יותר). רוב המנועים המדוברים אינם רלבנטיים אמורנו אבל זה שכן מענין, ה-1.4 ל' שמיובא ארצה, קיבל תזמון שסתומים משתנה מלא (דהיינו, לשסתומי היניקה והפליטה), וההספק המרבי עלה מ-90 ל-100 כ"ס. יש גם עליה קלה במומנט והתוצאה היא זמן האצה מ-0 ל-100 שמתקצץ כמעט בשניה (עבור הגרסה האוטומטית שאנחנו מקבלים – עדיין עם אותה תיבה מיושנת בת 4 הילוכים): מ-14.8 ל-13.9 שניות. המהירות המרבית עולה מ-166 ל-172 קמ"ש. והכי טוב: צריכת הדלק הממוצעת המוצהרת משתפרת מ-14.5 ל-17.5 ק"מ/ל', שיפור נאה של כ-20%.
כל גרסאות האופל קורסה נהנות מכיול חדש לרכיבי המיתלים – קפיצים, משככים, מוטות ייצוב וקורת הפיתול מאחור. השינויים אמורים לתרום לנוחות הנסיעה ולהתנהגות השילדה בעת תמרונים חריפים ופתאומיים, עם פחות נטיה להיגוי-יתר. יש גם תוכנה חדשה לתגבור החשמלי של ההגה האמורה לשפר את התחושה לנהג.
הקורסה המחודשת אמורה להגיע ארצה כבר בזמן הקרוב.