לקראת תערוכת ז'נבה ניסאן תציג מתיחת פנים לשתיים מגרסאות השטח שלה: פאת'פיינדר ונווארה.

העיצוב החיצוני מקבל שינויים קלים בלבד וביניהם נוכל למצוא מכסה מנוע בעל עיצוב חדש, שבכה עדכנית, פנסים חדשים, חישוקים קלים ופגושים שתודות להם הארוך הכללי גדל במעט; במקרה של ניסאן פאת'פיינדר ל-482 ס"מ (תוספת של 8 ס"מ) ואילו במקרה של ניסאן נווארה ל-530 ס"מ (גם כאן תוספת של 8 ס"מ).
 
סביבת תא הנהג אינה שונה משמעותית. העיצוב הפנימי מקבל שינויים קלים וביניהם נוכל לפגוש ריפודים שונים, דיפונים מעודכנים, נגיעות כרום ומתג שליטה חדש למערכת ההנעה. בניגוד לעבר ובהתאם לרמות הגימור, יוצעו גם מצלמת צג מגע, מצלמת רוורס ובמקרה של הנאוורה גם בקרת יציבות.

מתחת למכסה המנוע נמצא מנוע טורבו דיזל חדש ועדכון לטורבו דיזל הקיים. במקרה הראשון מדובר ב-3.0TD V6 החדש שפותח בשיתוף פעולה מצד ניסאן ורנו, שיוצע גם בדגמי אינפיניטי השונים (ה-EX וה-FX). ההספק עומד על 231 כ"ס והמומנט על 56 קג"מ בין 1,750 ל-2,500 סל"ד.

במקרה השני מדובר במנוע ה-2.5 ליטר טורבו דיזל המוכר בו ההספק הוקפץ ל-190 כ"ס (לעומת 171 כ"ס). יחד עם שדרוג הביצועים, מציינים בניסאן כי השינויים יורגשו גם בצריכת דלק משופרת ונתוני זיהום אוויר נמוכים מבעבר.

על פי ניסאן, עם מנוע ה-3.0TD V6 מסוגל הפאת'פיינדר לגרור עד 3.5 טון. לעומתו, הנאוורה צנוע יותר ומסוגל לגרור עד 3 טון בלבד. בשני המקרים, משקל הגרירה המירבי מתייחס לגרירה בעזרת נגרר המצוייד במערכת בלימה.

מכירות הדגמים המעודכנים באירופה יחלו בחודש אפריל כאשר גרסת ה-3.0TD V6 תוצע למכירה כחודשיים לאחר מכן.