מיצובישי אאוטלנדרחברת 'כלמוטור', יבואנית מיצובישי, מתחילה בשיווק האאוטלנדר המחודש שזכה לעדכון במראה החיצוני והפנים. אבל עבור העם היושב בציון החדשה העיקרית היא ההחלטה של כלמוטור להוסיף להיצע המקומי גרסת הנעה קדמית. זו מצוידת במנוע ה-2.0 ליטר 147 כ"ס שמשודך כמו אחיו החזקים יותר לתיבה רציפה עם אפשרות לתפעול ידני (שישה יחסי העברה קבועים). צריכת הדלק המשולבת של גרסה זו עומדת על 13 ק"מ לליטר שמשמעותם קבוצת זיהום 9.

רכב זה יוצע עם חמישה מושבים בלבד ובמחיר של 179,000 שקלים. מדובר במחיר שהינו זול יותר משמעותית מבעבר ומכניס את האאוטלנדר לנישה חדשה ותחרותית בהרבה. כדאי לזכור שאם בעבר היה נהוג לחשוב שכלי פנאי עם הנעה קדמית אינם זוכים להצלחה אצלנו הרי שמכירות מספר כלים בהם הניסן קשקאי הוכיחו שהמצב השתנה. ולכן יהיה זה מעניין לעקוב אחרי מכירות הגרסה החדשה.

יחד עם גרסת ההנעה הקדמית החדשה תמשיך להגיעה גרסת ההנעה הכפולה המוכרת. גם כעת שוכן בחרטומו מנוע בנפח 2.4 ליטר המפיק 170 כ"ס, אולם לטענת מיצובישי שופרה צריכת הדלק של גרסה זו – 11.4 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת ופליטת CO2 של 208 גר' לק"מ (לעומת 10.75 ק"מ לליטר ו-222 CO2). ציון ירוק 13.

בנוסף למנוע החסכוני מעט יותר מציעה גרסה זו של האאוטלנדר גם מערכת למניעת הידרדרות לאחור ותא נוסעים מצויד יותר בין היתר הודות לשדרוג הריפוד והגוונים בסביבת הנהג.
גם מחירי הגרסה המוכרת ירדו והם עומדים כעת על 200,000 שקלים לגרסת ה'קומפורט' עם חמישה מושבים. גרסת ה'ספורט' המצוידת יותר עם שבעה מושבים תעלה 230,000 שקלים.