בעוד מספר ימים, במסגרת תערוכת ז'נבה, תחשוף אינפיניטי גרסאות מוזנות סולר המיועדות בשלב ראשון לשוק האירופאי. "אם אינפיניטי רוצה להתחרות במיטב מתוצרת גרמניה", צוטטו לא פעם בכירים בחברה, "צריך שתהיינה אופציות מוזנות סולר בהיצע".
אינפיניטי EX ואינפיניטי FX תוצענה עם אופציית דיזל שתיקראנה EX30d ו-FX30d בהתאמה ובליבן ישכון V6 בנפח 3.0 ליטר שפותח במשותף על-ידי ניסאן ורנו, עם טכנולוגיית מסילה משותפת והעומד בתקני יורו5. בשלב מאוחר יותר, עם תחילת השיווק באירופה, תצטרף גרסת דיזל דומה גל לסדרה M היוקרתית החדשה.
לדיזל של אינפיניטי 238 כוח-סוס ומומנט מרבי של כ-56 קג"מ והוא ישודך לגיר אוטומטי עם 7 מהירויות, בכל הדגמים. הביצועים בהחלט ראויים: ב-EX30d מובטחת האצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך פחות מ-8 שניות, ב-FX30d מדובר על 8.3 שניות. ביצועי מהירות טרם פורסמו אך בסעיף החשוב כאן, צריכת הדלק ופליטת המזהמים, כבר חשפו באינפיניטי את המספרים; ה-EX30d מתיימר לכסות כ-12 ק"מ בממוצע על כל ליטר סולר וב-FX30d מדובר על כ-11 ק"מ לליטר. פליטת ה-CO2 המוצהרת עומדת 224 ו-240 גרם לק"מ, בהתאמה.
אינפיניטי יכריזו במסגרת ההשקה הפומבית של גרסאות הדיזל על תחילת השיווק והמחירים הצפויים ומהיבואנית נמסר כי גם אלינו הן תגענה כאשר הסנונית הראשונה תהיה ה-EX.