התכנית השאפתנית של שי אגסי ואנשי בטר פלייס זוכה לאמון שוק ההון. שנתיים לאחר שהוקמה, מקבלת החברה תג מחיר של מיליארד ורבע דולר לאחר שגייסה 350 מיליון דולר באמצעות בנק HSBC.

הבנק אף יושיט יד לכיסו וירכוש 125 מיליון דולר לערך במניות החברה אשר היקנו לו נציג בדירקטוריון (בשל אחזקה של 10 אחוז ממניות החברה, כאמור) כאשר "החברה לישראל" של האחים עופר תרכוש מניות נוספות בהיקף של כ-72 מיליון דולר, 30 אחוז מהחברה.

סטיוארט גוליבר, אחד ממנהלי ההשקעות של בנק HSBC ותומך נלהב בהשקעה, ציין כי הנהלת הבנק מאמינה כי מעבר ממכוניות מונעות דלק למכוניות חשמליות הנו הכרח וכי ייצור אפשרויות לגידול עתידי בתעשיית הרכב, ותוך כך יצור הזדמנות השקעה מניבה לבנק. נראה כי מדובר כאן על השקעה אסטרגטגית ממשית של הבנק ולא שליחת היד לכיס בכדי למצוא חן בעייני משקיעים בעלי נטיה "ירוקה" וסביבתית.

שי אגסי צוטט כאומר כי "הפיתרון שלנו הוא היחיד שיכול להביא לצמצום צריכת הנפט של מדינות ולהפחית פליטות במידה משמעותית תוך אספקת מכוניות חשמליות שהן נוחות וזולות יותר ממכוניות מוזנות דלק".

כספי ההשקעה יהוו בסיס החברה להרחבת התוכנית העולמית שלה. בטר פלייס צופה השקה מסחרית ב-2011 בישראל ובדנמרק. לדברי אגסי, הקרנות החדשות יוקדשו למחקר ופיתוח, להשלמת תשתיות החברה בישראל ובדנמרק, ולבסוף להרחבת פעילותה גם לארה"ב, אוסטרליה ומדינות נוספות באירופה.