לפני קצת יותר משנה הודיעה ב.מ.וו על מתיחת הפנים לסדרה 3 הפופולארית שכבר הגיעה לאמצע חייה. כעת, כשנה וחצי מאוחר יותר, הגיע תור גרסאות הקופה והקבריולה לעבור את רענון אמצע החיים.
החשיפה המאוחרת של מתיחת הפנים לדגמי הקופה והקבריו' לא מפתיעה שכן גרסאות אלו של ב.מ.וו סדרה 3 הופיעו קצת יותר משנה לאחר הצגת גרסת הסדאן (שנחשפה בשלהי 2004).

וכפי שבוודאי ניחשתם – מתיחת הפנים של גרסאות הקופה והקבריו מיישרת קו עם אותה מתיחת פנים שעברה הסדאן בעבר. חיצונית עברה החזית עדכון עם קווים מודגשים יותר ו'כליות' גדולות יותר כאשר החרטום הוארך בכ-3 ס"מ על מנת להעניק מראה מחודד יותר. פנסי החזית הפכו להיות קסנון תקניים אשר ילוו כמיטב האופנה העכשווית בתאורת LED עדכנית. מבפנים השינויים מינורים למדי וכוללים בעיקר מערכת I DRIVE משודרגת כפי שהוצגה בסדרה 7 החדשה.


גרסת ה-335i זוכה למנוע חדש עם מגדש טורבו דו-שלבי במקום הטורבו הכפול שהיה בעבר. למנוע החדשה המכונה N55 יש גם הזרקה ישירה ומערכת וולוטרוניק ובאופן מעניין, נתוני ההספק שלו זהים למנוע היוצא ועומדים על 306 כ"ס ו-40.8 קג"מ. גרסה זו מקבלת גם את תיבת המצמד הכפול בעלת שבעת ההילוכים שהגיעה אליה היישר מה-M3 הקרבית.
בנוסף ישנה כעת גם גרסת בסיס חדשה (318i) עם מנוע 2.0 ליטר המספק 143 כ"ס. חידושים נוספים נרשמו גם באגף הדיזל אך אלו כלל אינם רלוונטיים עבורנו.
לעומת זאת, חבילת ה-EfficientDynamics שהפכה להיות סטנדרט בכל המנועים, כן רלוונטית. החבילה כוללת מערכת עצור וסע, מערכת לשימור אנרגיית הבלימה, צמיגים בעלי התנגדות נמוכה לגלגול וחיווי הממליץ על העברה להילוך גבוה יותר כאשר הדבר אפשרי.