בתחילה חשבנו שמדובר במשהו סיני; לא חלילה בשל בעיות איכות ייצור או זיופים, זה פשוט נראה דומה מדי לאריאל אטום המופלאה, ואין כמו תעשיית הרכב הסינית המתפתחת להדגים "קיצורי דרך" מקוריים. אבל, לא. יצרנית מכוניות קיט בריטית (להרכבה עצמית) בשם SDR Sports Cars מציעה מעתה את ה-WR3 V-Storm, שכפי שניתן להבין מהשם, הכוח מגיע ממנוע בוקסר שהושאל מסובארו אימפרזה WRX שהספקו הועלה אל "מעל ל-300 כוח-סוס". השלדה החשופה כמותה ראינו באטום נועדה לאפשר, לדברי היצרנית, התקנה פשוטה של מגוון מנועים. המכונית הוצגה לראשונה בתערוכת יצרני מכוניות קיט נידחת באנגליה, ועתה נמסרה הודעה רשמית על תחילת השיווק.
אריאל אטום למשפחות מרובות ילדים (וידאו)
צילום: מנהל
אנשי הסדנה תכננו את המקום לנוסעים כך שהנהג יושב במגמה לפנים ובמרכז, ומשני צידיו ובמגמה לאחור מוצע מקום לשני נוסעים נוספים (ראה מק'לארן F1).
גם מיקום הבולמים, מערכת ההיגוי, מיקום המנוע ומכלולים נוספים נראה כי פשוט הועתקו מיצירתו הגאונית של ניק סמארט, מתכנן האטום.
אבל, אם נאמין למספרים, בכל זאת לא מדובר בקוטלת קנים; עם משקל עצמי של כ-700 ק"ג תאיץ ה-WR3 V-Storm את המיאוץ הקלאסי מעמידה ל-100 קמ"ש ב"קצת יותר מ-3 שניות" והיצרנית מבטיחה בנוסף גם "האצות ביניים מהממות".
אריאל אטום למשפחות מרובות ילדים (וידאו)
צילום: מנהל
המחיר למכונית מוכנה לנסיעה עומד על כ-20,000 ליש"ט בהחלט תחרותיים, אם ניקח כאמת מידה את האטום המתומחרת החל ממחיר דומה ועד 45,000 ליש"ט בגרסאות המוגדשות (לא כולל את האריאל אטום 500 המופרעת והנדירה), ולה רק 2 מושבים... קיטים להרכבה עצמית – ללא המנוע – מוצעים החל ב-3,500 ליש"ט.