דן אורנשטיין – מנכ"ל יונדאי, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי (שכוללת את מיצובישי ויונדאי) וסגן נשיא כלמובילקבוצת 'כלמוביל', יבואנית יונדאי, מיצובישי ומרצדס עוברת שינויים מבניים. במסגרת זו דן אורנשטיין, מי שעד כה כיהן כמנכ"ל יונדאי, ימונה לעמוד כמנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי (שכוללת את מיצובישי ויונדאי) וגם כסגן נשיא כלמוביל. את תפקידים אלה יבצע אורנשטיין בנוסף לתפקידו כמנכ"ל יונדאי ישראל.

במסגרת השינויים תחולק גם פעילות מרצדס לשלוש חטיבות: חטיבת היסעים שתכלול אוטובוסים, רכבי הסעות ומוניות, חטיבת הובלה שתתמחה במשאיות קלות (גם של מיצובישי-פוסו) וכבדות, וחטיבת פרמיום שתתמחה במכירת מכוניות היוקרה של מרדצס. בראש שלוש החטיבות יעמוד אמיל קרעין, מנכ"ל מרצדס עד כה.

לפי צביקה פולק מנכ"ל ונשיא הקבוצה "כלמוביל עוברת למבנה חדשני של מכירת כלי רכב ושירותים על פי קהלי יעד ולא על פי מוצר ונערכת לשינויים הצפויים בענף". הרעיון שעומד מאחורי השינוי בכלמוביל הוא הצגת תפיסה חדשה בשיווק. כיום מאורגן ענף הרכב דרך מוצרים או מותגים, כאשר למעשה אין קשר בין הלקוחות. כך אין קשר בין מי שקונה, מונית של מרצדס ללקוח שקונה מרצדס פרטית. כך גם אין קשר בין לקוח של ספרינטר להובלה לכזה שרוכש ספרינטר להסעות. בהתאם לתפיסה החדשה כשאתה מגיע לחברת היסעים, או הובלה, אתה יכול להציע מגוון מוצרים מתאימים לפעילויותיה דרך חטיבה שמתמחית בפעילות מול גופים דומים.
דבר דומה יקרה גם בחטיבת המכוניות הפרטיות שם יעמדו מתחת לאורנשטיין שני מנהלי מכירות – ליונדאי ולמיצובישי. אריאל פינטו, המנכ"ל היוצא של מיצובישי ימשיך לשמש כחבר הנהלה בכלמוביל ויעסוק בפעילויות שונות בקבוצה.
אגב, באופן מעניין מצותת פולק בהודעה לעיתונות שהמבנה החדש בא כחלק מההכנה "להפיכת יונדאי למותג מוביל בישראל". הצהרה שהיא בהחלט מעניינת לאור ההתקדמות העקבית של המותג בשוק הישראלי.