פסטרנה מתאמן לקראת קפיצת-השיא. כמה עוד אפשר להשתמש בביטוי ההוא עם רד בול והכנפיים?
לטראוויס פסטרנה יש זוג, נו, אתם יודעים מה, גדולות במיוחד. הוא קנה לעצמו שם כפעלולן-אופנועים נועז, שובר מוסכמות ופורץ גבולות, ובין היתר היה הראשון שמבצע בק-פליפ (היפוך שלם לאחור) כפול. בשנים האחרונות הוא מתמקד יותר בראלי והוא חבר של כבוד בקבוצת סובארו האמריקנית, ואף ייצג את ארה"ב מספר פעמים ב"מירוץ האלופים" (Race of Champions). ועכשיו הוא גויס על-ידי רד-בול לאירוע-האקסטרים המסורתי שהיא עורכת ביומה האחרון של כל שנה לציון השנה החדשה. בעבר ראינו במסגרת האירועים הללו קפיצות מדהימות – לאורך ולגובה – של הרוכב האוסטרלי רובי מאדיסון, ואת הבק-פליפ הראשון אי-פעם עם מכונית שבוצע על-ידי ריס מילן.
הפעם יערך האירוע בלונג-ביץ' שבקליפורניה ופסטרנה ינסה שם לשבור את שיאו של קן בלוק בקפיצה למרחק עם מכונית-ראלי. הגימיק: רמפת הזינוק תמוקם על מזח בנמל לונג-ביץ' – ופסטרנה יקפוץ לעבר רמפת נחיתה שתמוקם על דוברה במים!
את הקפיצה יבצע פסטרנה עם מכונית אימפרזה-ראלי שעברה טיפול מיוחד במיתלים כדי לעמוד בעומסי השיגור ובעיקר בעומסי הנחיתה חזרה. כל העסק יתרחש ביום חמישי הקרוב בערב, דהיינו שעת בוקר מוקדמת ביום ו' לפי שעוננו, ויועבר בשידור חי ב-ESPN – עדיין לא ברור אם גם ב-ESPN שמשודר אצלנו. כך או כך, אנחנו מבטיחים לדווח לאחר הביצוע.