ניקו רוזברג. נותן עצותהרי לכם מצב קלסי של "ויקום הצנון ויכה את הגנן". נהג הפורמולה 1 הצעיר ניקו רוזרברג העביר אתמול מסר מענין למי שעתיד ככל הנראה להיות שותפו בקבוצת מרצדס בעונה הקרובה, מיכאל שומאכר. "החזרה למירוצים תהיה קשה יותר ממה שהוא חושב, אחרי הפסקה של 30 שנים", אמר רוזרבג במסגרת ראיון ל-BBC.
לא ברור מדוע ראה רוזרבג צורך לומר את מה שאמר, בעיקר משום שזה ממש לא נשמע טוב כאשר הדברים נאמרים על ידי מי שבינתיים לא צבר ולו נצחון גרנד-פרי אחד לרפואה במשך 4 העונות בהן התחרה – ואשר מתיימר ללמד משהו בהלכות פורמולה 1 דווקא את שומאכר, אשר נטל 7 תארי אליפות עולמיים וניצח 91 פעמים. אפשר להניח שאם אכן שומאכר יחתום עם מרצדס – לפי אתר העיתון בילד בידיעה מאתמול זה כבר קרה – הרי שהאווירה בין שני הנהגים צפויה להיות קרירה משהו. אם תשאלו אותנו, הרי שרוזברג עוד יאלץ לאכול את הכובע.
יש לציין כי למרות הדברים הללו, בראיון התבטא רוזרבג בחיוב לגבי הצטרפותו של שומאכר למרצדס ולגבי חזרתו בכלל: "זה יהיה צעד פנטסטי".
הידיעה ב"בילד" טרם אושרה רשמית. מקורות אחרים מדווחים כי הסכם בין שומאכר למרצדס אכן הושג, אבל טרם נחתם שכן הוא תלוי בתוצאות סופיות של הבדיקות הרפואיות שיאשרו כי שומאכר בן ה-41 (בקרוב) כשיר וכי צווארו הפגוע – אשר מנע ממנו מלנהוג עבור פרארי כמחליפו של מאסה מוקדם יותר השנה – החלים ב-100%. היקף חוזהו של שומאכר עם קבוצת מרצדס (לשעבר ברון GP) מוערך בכ-20 מיליון אירו – לעונה אחת בלבד. העיקר שיהיה איך לכסות את המינוס.