אחרי השקת המשפחתית הכל כך חשובה של שברולט – הקרוז – מתחילים ב-UMI בהכנות נמרצות לקראת תחילת השיווק של החדשה החשובה הבאה שלהם. מדובר כמובן בביואיק לה קרוס החדשה, שמחליפה את הדגם שביסס את מכירות ביואיק בארץ בשנים האחרונות.

ביואיק לה קרוס שהוצגה בתערוכת דטרויט האחרונה חולקת פלטפורמה עם אופל אינסיניה החדשה אף היא ועם הביואיק ריגל שמוצגת בימים אלה ממש בתערוכת לוס אנג'לס. אולם בעוד האינסיניה מבוששת לבוא (בגלל העדר אופציה אוטומטית למנוע ה-2.0 ומחיר גבוה) וכדאיות הריגל עדין נבחנת (בכל זאת, היא רק הוצגה כעת) הלה קרוס החדשה תצא לדרך ממש בקרוב. מכוניות ראשונות כבר נחתו בארץ ובימים אלה אנשי המכירות של המותג עוברים השתלמות על כלי הרכב החדש. בתחילת ינואר התייצבו באולם התצוגה סנוניות ראשונות (כפי שסיפרנו לכם בעבר) ואז צפויה היבואנית גם לערוך השקה גדולה ללקוחות.

הלה קרוס תוצע בארץ בשתי רמות גימור: CX ו-CXL. שתיהן מצוידות למדי, כאשר ההבדלים העיקריים יהיו בעיצוב החישוקים, עור, תפעול חשמלי לשני המושבים הקדמיים (כולל זיכרון) וגג נפתח. לגרסה המצוידת יהיה גם הגה מתקשח בהתאם למהירות ומפתח חכם עם לחצן התנעה. אבל גם הגרסה הבסיסית תהיה מצוידת למדי ותכלול כמובן מערכת שמע, בקרת אקלים ומושב נהג מתכוון חשמלית.
שתי הגרסאות יצוידו במנוע ה-3.0 ליטר החדש והמודרני (V6, הזרקת דלק ישירה, 24 שסתומים, תזמון משתנה) שמייצר 255 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. המחירים כרגע אינם סופיים אבל בסוכנויות מדברים על 235,000 שקלים לגרסה הרגילה או 265,000 שקלים לגרסה המצוידת. וזה, כדרכה של UMI בהחלט תחרותי.
במהלך 2010 עשוי להצטרף להיצע גם מנוע ה-2.4 ליטר (4 ציל' הזרקה ישירה) שמייצר 182 כ"ס.