תערוכת אסן שנפתחה בשבת אינה מוגבלת למכוניות משופרות בלבד – גם לאופנועים יש בה נציגות מכובדת. סדנה גרמנית בשם Asphaltfighters מציגה באסן את האופנוע המופיע כאן, העונה לכינוי Stormbringer ("מביא הסערה". נשמע כמו משחק מחשב, או שם של חרב מיוחדת, לא?) – ולגביו נטען כי הוא אופנוע הכביש המהיר ביותר בעולם. אפשר להתווכח על ההגדרה הזו – יש לא מעט אופנועים משופרים חזקים ומהירים יותר – אבל הסטורמברינגר ייוצר באופן פחות-או-יותר סדרתי (גם אם בהיקפים קטנים מאד) והוא חוקי ורשמי לכל דבר, להבדיל משיפורים פירטיים למיניהם. לגבי המהירות המרבית מסתפקת ההודעה לעיתונות בהצהרה עמומה על "יותר מ-320 קמ"ש", אבל זמני התאוצה הם שמרשימים: מ-0 ל-200 קמ"ש ב-6.5 שניות, ומ-0 ל-300 קמ"ש ב-13.9 שניות. לשם השוואה, בוגאטי ויירון מגיעה ל-200 קמ"ש ב-7.2 שניות, ול-300 קמ"ש ב-16.8 שניות. ובעוד מחירה של הויירון הוא מיליון אירו, נגיד, הרי שהסטורמברינגר יכול להיות שלכם בתמורה ל-57,500 אירו.
הבסיס לסטורמברינגר הוא קאוואסאקי ZX-10, שעובר שיפורים לא דרמטיים מדי במנוע כדי להעלות את ההספק ל-220 כ"ס – ויש גם מצב "בוסטר" מיוחד שמעלה את ההספק, לפרקי זמן קצרים, ל-280 כ"ס. לא מוסבר איך בדיוק זה קורה.
מעבר לשיפורי המנוע אפשר לראות גם לא מעט שינויים קוסמטים, כולל מערכת תאורה עם פנסי-סימון על בסיס LED ופנס קסנון בודד כתאורה ראשית. יש גם מצלמה המציגה את המתרחש מאחורי האופנוע על גבי צג הממוקם על מיכל הדלק, מה שמאפשר לוותר על המראות – וכמובן תורם לאווירודינמיות.
כל אופנוע, אומרים אנשי אספלטפייטרס, יותאם אישית לרוכש מבחינת כיול מיתלים, תנוחת הרכיבה וכן הלאה – ויותר מכך, הרוכש המאושר יקבל כחלק מהחבילה גם חליפת עור תפורה לפי מידה שתותאם לצביעת האופנוע, וקסדה העשויה חומרים אקזוטיים בעלת תכנון אווירודינמי המתאים למהירויות הגבוהות אליהן יכול האופנוע להגיע.