אך אחד לא יגדיר את הפורד GT כמכונית איטית. זה לא הפריע בעבר לסדנת גייגרקארס (www.geigercars.de) הפעלתנית של קארל גייגר לשפר את מכונית-העל האמריקנית ולהציע אותה בגרסה מחוזקת עם קצת מעל 700 כ"ס, שיפור של יותר מ-150 כ"ס לעומת המקור. ועכשיו יש להם גרסה חדשה של ה-GT, עם מגדש-על גדול עוד יותר מבעבר שמלעיט באוויר דחוס כדבעי את מנוע ה-V8 המרכזי בנפח 5.4 ל'. התוצאה היא 790 כ"ס (ב-6,300 סל"S נמוכים יחסית), 88 קג"מ ב-4,600 סל"ד, האצה ל-100 קמ"ש ב-3.6 שניות, ל-200 קמ"ש ב-9.6 שניות ול-300 קמ"ש ב-22.8 שניות. המהירות המרבית? 360 קמ"ש.
יחד עם שיפורי המנוע מגיעים מיתלים מונמכים ב-6 ס"מ עם בולמי זעזועים מתכווננים לכל עבר, חישוקי "20 מלפנים ו-"21 מאחור עם צמיגי 245/35 ו-325/30.
בהודעה לעיתונות נאמר כי מכונית זו "אינה לנהג המתחיל". וואלה? המחיר, אגב, לא צוין.
נזכיר כי סדנת גייגרקאקרס שוכנת במינכן ומתמחה במכונית אמריקניות. בעבר כתבנו על לא מעט ממכוניותיה המאד-משופרות.