GM 'הירו' (Hero גיבור) – שואב השראתו מעולם משחקי המחשב
במסגרת מאמצי מארגני תערוכת לוס אנג'לס לבדל את התערוכה ולייצר סביבה "באאז", החלה לפני 6 שנים מסורת של תחרות עיצוב המבוססת על מוטו מסויים. לא מדובר בתחרות עיצוב בה נוטלים חלק סדנאות עיצוב פרטיות, אלה זרועות העיצוב של יצרניות הרכב המובילות בעולם. עם זאת השנה, כנראה בשל המשבר הכלכלי, מציגות רק 6 יצרניות רכב לעומת 9 ויותר בתערוכות העבר.
בשנה שעברה נושא התחרות בתערוכה היה 'ספורט מוטורי בשנת 2025'. אז, ספרנו לכם על כך בהרחבה ב-3 פרקים נפרדים (פרק 1, פרק 2, פרק 3). בסופו של יום, הצעת העיצוב המנצחת היתה זו של מאזדה עם הקאן (Kaan) הקולטת חשמל מהצמיגים!
השנה נושא העיצוב נוגע לצעירים אשר נולדו בשנים האחרונות, בדגש על השנה – איזה כלי רכב ימשוך את עינהם בעוד 21 שנה, כאשר יקנו את רכבם הראשון?! על מלאכת השיפוט מופקדת בידיהם של ארבעה שופטים מהתחום ובהם: טום מאטאנו, מנהל הפקולטה להנדסה תעשייתית באקדמיה לאומנות בסאן-פרנסיסקו וג'ייסון היל אשר התמחה בתכנון כלי רכב היברידיים. ההכרזה על המנצחים צפויה ב-3 לדצמבר, בינתיים אתם מוזמנים לצפות בגלריה המצורפת (או להקליק כאן), לקרוא מעט על כל יצירה ולספר לנו – באיזה כלי רכב אתם הייתם בוחרים?!