חטיבת הביצועים בב.מ.וו – M GmbH – מציעה גרסת מסלול המורשית גם לתנועה על הכביש הציבורי של הב.מ.וו M3 קופה. הב.מ.וו M3 GTS מופשטת מרוב מחלצותיה, חלק נזרק לפח וחלק מוחלף במכלולים אקזוטיים, קלי משקל וכמובן יקרים ביותר. למשל: בולמי הזעזועים הסטנדרטיים של ה-M3, לא בדיוק משהו להתפדח איתו, עפים מתושבותיהם ומוחלפים בסחורה טהורת גזע המיועדת למסלול – קשיחה וקלה בהרבה. צינורות המפלט עשויים טיטניום, החישוקים סגסוגת קלת משקל, בידוד, ריפודים ושטיחים הועפו אף הם או שהוחלפו בחלקם על-ידי קלים ודקים יותר והספסל האחורי כולו הוצא לפנסיה מוקדמת לטובת קשת הגנה המחוברת למרכב וכמובן – מקום לקניות (במשהו צריך הרי לשכנע את המשפחה ברכישה הפרקטית). בשורה התחתונה הושלו 90 ק"ג מהמשקל העצמי (כעת 1,490 ק"ג). יחידת הכוח המפוארת של ה-M3 – V8 בנפח 4.2 ליטר – טופלה טיפול שורש שאמור להפוך אותה לעוד יותר מהירת-תגובה, חובבת סל"ד גבוה וכמובן חזקה יותר. בגדול כלל הטיפול במנוע הגדלת נפח קלה של כ-200 סמ"ק ותוכנת ניהול מנוע חדשה המאפשרת (יחד עם החלפת גלגל התנופה, שסתומים ועוד כמה חלקים פנימיים) תוספת הספק של 30 כוח-סוס – מ-420 ל-450. טווח הסל"ד היעיל מגיע כאן למעל 8,000 סל"ד שהיינו מוכנים לתת הרבה רק כדי לשמוע את ה-V8 הזה מיילל ב-Live בספירות כאלו... העברת הכוח, אגב, נותרה זהה למקור: DSG עם 7 מהירויות.
 
 
ההסבה של ה-M3 כוללת עוד טיפול במתלים, בבלמים, צמיגים וקוסמטיקה אווירודינמית כמו הספויילר הניתן לכוונן מאחור. המושבים המקוריים הוצאו מהקשרם במקומם הותקנו צמד חובקים מבית רקארו, כאלו שאולי לא תרצו להידחק אליהם עם טוקסידו אבל תשמחו לקבל תמיכתם בפניות שופעות כוחות G.

עם תג מחיר המתחיל ב-115,000 יורו מדובר בלא מעט כסף, לבטח בהשוואה ל-68,000 יורו הנדרשים עבור M3 קופה סטנדרטית או להשקעה אטרקטיבית אחרת בדמות פורשה 911 קאררה 4S שעולה סכום דומה. אבל, וזה אבל משמעותי: למרות שמדובר במכונית סדרתית, כל מכונית מוזמנת מראש ומיוצרת בסדנת M בדיוק על-פי המפרט (אבזור, כיול, תוספות וכיו"ב) אותו קבע המזמין. למעשה מדובר במכונית על-פי הזמנה ובעבודת יד וזה כבר משהו המוכר יותר בליגות העליונות בעולם האקזוטיקה על גלגלים.

אגב, למרות ההזמנה המיוחדת ודרישות הלקוח המפורטות – את בחירת הצבע כבר עשו עבורכם במחלקת הביצועים של ב.מ.וו וכל זמן שתסתפקו בכתום/שחור הדי בולט הזה, הכל בסדר. צבע אחר? לכו לצבע השכונתי. כפיצוי נסכם שהמטף כלול במחיר.