חברת 'קרסו', יבואנית רנו, החלה בשיווק הקליאו המחודשת ומכוניות ראשונות כבר התייצבו באולם התצוגה. הקליאו המחודשת הוצגה לראשונה לפני יותר מחצי שנה בתערוכת ז'נבה כאשר השינוי העיקרי הוא החזית החדשה שמיישרת קו עם משפחת המגאן החדשה. מבחינת מראה, מדובר בשינוי גדול למדי שנועד להקנות לכלי הרכב עיצוב בולט יותר. ואולם מכל בחינה אחרת לא חל שינוי משמעותי ברכב החדש וגם רמת האבזור נותרה דומה.

הקליאו תמשיך להיות משווקת בארץ באותה מתכונת כפי ששווקה עד עתה. כלומר, מבחר מוגבל למדי שמתבסס על גרסת ה-1.6 (110 כ"ס) האוטומטית בשתי רמות גימור ('אוטנטיק' ו'אקספרסיון'). גם המחירים נותרו דומים 108,000 ו-113,00 שקלים בהתאמה. בשלב מאוחר יותר, במהלך דצמבר או ינואר אמורה לנחות כאן גרסת הספורט של הקליאו, שזכתה לשינוי חזותי גדול אף יותר, לעדכונים מסוימים בשלדה וגם לתוספת סוסים קטנה (כעת 200 כ"ס). מחירה לא צפוי להשתנות והוא יעמוד על כ-180,000 שקלים.

נחיתת הקליאו היא שלב ראשון במתקפה הגדולה של רנו על השוק המקומי השנה. מתקפה שבמהלכה יוחלף כמעט כל המבחר המקומי של היצרן הצרפתי. תוך זמן קצר יחל שיווק הקנגו החדש ואחריו ינחתו בארץ דגמי הפלואנס והמגאן המדוברים.