אנו ממשיכים לעקוב אחר מסעו של נהג המרוצים הצעיר, אלון דאי, באליפות פורמולה רנו האסייתית. מרוצים מספר 9 ו-10 בעונת 2009 של האליפות התקיימו בסוף השבוע ובשניהם זכה אלון בהצלחות מרשימות. את סוף השבוע הוא החל בהצלחה ראשונה – במדידת הזמנים המקדימה הוא סיים בזמן המהיר ביותר, לאחר שכבר בהקפה הראשונה הוא קבע זמן מהיר מכולם, ולאחר מכן שיפר עוד 5 פעמים נוספות עד לזמן של 1:36.676 דקות.
את המרוץ הוא החל מעמדת הפול ושמר עליה עד הסוף, כשהוא מגדיל את הפער מדי הקפה ומסיים כ-8.5 שניות לפני המקום השני. הדרמה האמיתית התרחשה מאחוריו, בתחרות עזה בין שני נהגי קבוצת Asia Racing Team. מתחרהו הגדול של אלון על האליפות, לואי סה-סילבה, התחיל את המרוץ מהמקום השלישי אך בתור מספר הקפות עקף את חברו לקבוצה פריגוטי וסיים לבסוף שני.
את המרוץ השני של סוף השבוע החל אלון שוב בעמדת הפול, בזכותו ניצחונו ביום הקודם. בעיה בצמיגים הכניסה את מכוניתו לוויברציות בתחילת המרוץ והוא לא הצליח לשמור על סה-סילבה מאחוריו. לאחר שנעקף, אלון הצליח לשמור על פער מול שאר המתחרים ולסיים במקום השני.
תוצאות אלו משאירות את שני המתחרים בפוזיציה דומה לזו שהיו בה לפני המרוץ. ניצחון שווה 30 נקודות והמקום השני רק 24, כך שכל אחד מהשניים הרוויח 54 נקודות בסוף השבוע, והפער ביניהם – 3 נקודות לטובת סה-סילבה – נשאר זהה.
המרוצים האחרונים בעונה יתקיימו ב-14-15 בנובמבר. עם פער קטן כל-כך בנקודות ורשימת הצלחות כה גדולה, הסיכויים של אלון לזכות בתואר נותרו טובים בהחלט.
אנחנו, כמובן, ממשיכים להחזיק לו אצבעות – ונמשיך לעדכן אתכם!