נכון שעד היום לא נתקלתם ביצרן הרכב היפני Suzusho? גם אנחנו לא. אבל מדובר בחברה לא-חדשה, שבראשה עומד נהג המרוצים לשעבר טושיו סוזוקי, שבעברו אפילו צמד הופעות כנהג מחליף בפורמולה 1. אם השם הזה מדגדג לכם את הזכרון, סוזוקי הנ"ל משמש גם כנהג המבחן הראשי של ניסאן – והוא האיש שחתום על זמני ההקפה המדהימים של הניסאן GT-R הנוכחית בנורבורגרינג. כן כן. כך שאפשר בהחלט לומר שהאיש יודע פרק או שניים בהלכות פיתוח מכוניות ספורט...
עד היום ייצרה סוזושו בעיקר רפליקות לוטוס 7 לשוק המקומי. אבל עכשיו עולה החברה מדרגה, ומציגה בתערוכת טוקיו דגם חדש מתכנון עצמי: Supasse V (מאיפה השמות האלו?), קופה קלת-משקל שנראית – גם לפי המפרט, הממדים והיעוד – כמתמודדת ישירה מול לוטוס אקסיג', נניח.
גם כאן השלדה הבסיסית היא כלוב-מונוקוק, וגם כן יש מנוע מרכזי בעל ארבעה צילינדרים שמקורו ביצרן יפני. אצל לוטוס המנועים מגיעים מטויוטה, ואילו סוזושו נטלה את המנוע ממאזדה: מדובר במנוע ה-2.3 ל' טורבו שמשמש במאזדה 3 MPS, ולפני כן במאזדה 6 MPS. שיפורים קלים העלו את ההספק ל-264 כ"ס, וזאת במכונית שמשקלה 850 ק"ג בלבד! הכוח עובר לגלגלים (האחוריים, כמובן) דרך תיבה ידנית 6 הילוכים. בסיס הגלגלים הוא 248 ס"מ, האורך הכללי 387 ס"מ, הרוחב 195 ס"מ והגובה – רק 116 ס"מ.
בשלב זה אין הכרזה על ביצועים, אבל אין כל סיבה שלא לצפות לזמן האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בסביבות 4 שניות, ולמהירות מרבית באזור 250 קמ"ש. אנחנו כן יודעים לומר כי הסופאס צפויה לצאת לשוק (היפני, בשלב זה) באמצע 2010, במחיר המוערך כ-50,000-80,000 דולר.