הביטו בחלונות של הדלת האחוריתלא מעט קיטונות הופנתה כלפי מעצבי ומהנדסי סוזוקי כאשר הושקה האלטו לפני כחצי שנה. "מדוע יצרתם חלונות אחוריים הנפתחים לצדדים (כמו במכונית 3 דל' י.ש) ולא חלונות קונבנציונליים?" התשובה מפי בכירי סוזוקי חזרה בנימוס פעם אחר פעם: "ביקשנו לחסוך במשקל ותוספת מנגנון פתיחה רגיל לחלונות האחוריים היתה מעלה את משקל המכונית ב-10 ק"ג."

אבל רצון לחוד ומציאות לחוד. סוזוקי מעדכנת את מנגנון פתיחת החלונות באלטו ובשווקים מסוימים בעולם כמו באסיה, אוסטרליה וניו-זילנד החלה להימכר גרסה "מעודכנת" של העירונית הצעירה. כפי שניתן לראות בתמונות, בחלון הדלת האחורית נמצא מסילה עליה מוסטת השמשה כלפי מטה (וזאת במקום חלון רציף ללא המסילה במקור).
פרט לכך לא נראה או פורסם שינוי נוסף במכונית, על אף שברשת החלו להתגלגל תמונות החושפות עדכוני קוסמטיקה אחרים שבוצעו ברכב. מלפנים מאחור בצדדים בתא הנוסעים וגם בדלתות האחוריות (!). על פי הפרסומים גרסה זו מוגדרת כ"קונספט" (לא ברור מדוע), והיא תוצג בתערוכת טוקיו הקרובה.