האלטו הקטנה של סוזוקי רק הושקה בתחילת השנה, ושיווקה בארץ החל לא מזמן, אך כנראה כבר יש מקום לשיפורים. וכשאלו מגיעים ברכב כה צעיר לאחר זמן כל כך קצר אפשר להגיד דרשני.
סוזוקי משחררת תמונות ראשונות של האלטו קונספט שתוצג בתערוכת טוקיו הקרובה אך לא קשה להבין שמודבר במוצר מוגמר למדי שבקרוב יגיע לפס הייצור. עיצובה של האלטו שודרג כאשר החזית רועננה (ומזכירה באופן לא מפתיע את זה של יונדאי i10 שמיוצרת אף היא בהודו), המאותתים עברו למראות הצד ומאחור ישנה דלת תא מטען חדשה וגדולה יותר עם פנסים חדשים. גם תא הנוסעים עבר שדרוג משמעותי וזכה לעיצוב מחדש לפאנל הקדמי ולוח המכוונים וכמו גם לצבעים רעננים יותר.

אבל השינוי העיקרי הבולט באלטו הוא נטישת חלונות החרך בדלתות האחוריות וחזרה לחלונות קונבנציונאלים. מסתבר כי גם לקוחות "מאותגרים תקציבית" מעדיפים למצוא מאחור חלונות הנפתחים באופן מלא ולא כאלה הנפתחים החוצה באמצעות ציר. להזכירכם, בעת השקת המכונית לעולם אמר מעצב האלטו כי: "זוג מנגנונים קונבנציונליים לחלונות הנוסעים מאחור היה מוסיף עוד 10 ק"ג למכונית. המטרה שלנו הייתה ליצור רכב קל משקל ככל שניתן ואם הינו מוותרים כאן, היה צורך לוותר גם במקומות אחרים."

את זה הוא אמר אז, אבל כעת נראה שבסוזוקי חושבים אחרת. אם זאת יש לומר כי לא כל שווקי העולם יקבלו את הגרסה המחודשת של האלטו. יפן ושווקים מסוימים באירופה כן יקבלו את הגרסה המעודכנת, אולם אנחנו נמשיך לקבל את הגרסה הקודמת שכבר החלה להימכר.