למרות שכבר ראינו את ה"מכונית המוכנה" הרי שזה לא מדויק. מכונית התצוגה כשמה כן היא ובמקלארן ממשיכים במרץ במבחנים ובבדיקות. המכונית כאן, עדיין מוסווית בצביעה, צולמה בעת ניסויים ב'רינג'כבר ספרנו לכם על תחיית המותג מקלארן עם מכונית-על חדשה הנושאת את השם המפואר - המקלארן MP4-12C. מידע נוסף אודות המכונית המסקרנת החל להצטבר אצלנו ומצטרף לכדי תמונה ההולכת ומתבררת אודות כיווני היצרנית הקטנה, כוונותיה ותוכניותיה. במקלארן רציניים, וכבר ידוע על החתמת מנהלי מכירות איזוריים בארה"ב ובאירופה, העמלים במרץ על הקמת מערך מכירות ושיווק אקסקלוסיביים. המעניין בכך הוא המאמץ והכספים המושקעים בכך, שמאלו ניתן ללמוד (ראו בהמשך) כי לא סביר שחברה קטנה כמו מקלארן תרים מערך מכירות ושיווק שכזה עבור דגם אחד, מוגבל בייצורו, בלבד.

ממקום מושבו בניו-יורק יפקח אנטוני ג'וזף, מנהל המכירות האזורי החדש, על הקמת רשת הפצה בת 10 נקודות מכירה ברחבי ארה"ב וקנדה. לתכנון ולביצוע המכירות באירופה גיוס כריסטיאן מרטי אשר יקים 15 נקודות מכירה ויפקח עליהן ממקום מושב החברה בווקינג, אנגליה. רשת זו אמורה להוות כלי למכירת 1,000 יחידות בשנה, החל מ-2011. חובה לציין שאיאן גוראש יהיה אחראי על מכירות למזרח התיכון ואפריקה. הרבה מכוניות על מהעבר ומהווה מסתובבות להן על כבישי דובאי, איחוד האמיריות וכודמה, אך לא בישראל, כמובן.

המקלארן MP4-12C, אשר אמורה להציע ביצועי על, שם אקסקלוסיבי ומורשת מפוארת אמיתית (מקלארן פעילה בסצינת המרוצים ללא הפסקה מאז הוקמה על-ידי הניו-זילנדי ברוס מקלארן ב-1963) מונעת על ידיV8 בנפח 3.8 ליטר עם צמד מגדשי טורבו ותזמון שסתומים משתנה. ההספק עומד על 600 כוח-סוס והמומנט על למעלה מ-60 קג"מ כבר ב-2,000 סל"ד. הכוח מועבר אל הגלגלים האחוריים באמצעות גיר רובוטי עם 7 הילוכים ותפעול מגלגל ההגה.

שילוב של "אבזור מפנק" הכולל בין היתר ABS ו-ESP, חלוקת עוצמת בלימה אלקטרונית, מערכת למניעת הידרדרות לאחור במורד, בקרת אקלים, מערכת שמע איכותית, חיישני חנייה, MP4 ומסך מגע עליו מוקרנת כל האינפורמציה הדרושה, כולל מערכת ניווט לווייני – יחד עם מחיר "שווה לכל נפש" בקטגוריית העל, שכרגע ההשערות מדברות על סביב ה-175 אלף יורו – יעזרו לעמוד ביעד המכירות השאפתני.

אגב, בהודעה הרשמית לעיתונות מציינת החברה כי המקלארן MP4-12C הנה "הראשונה ממגוון המכוניות החדשות של החברה". זה מסביר במקצת את ההשקעה בהקמת רשת שיווק, מכירות ושירות, לא? אנחנו כמובן בעד.