לואיס המילטון ניצח בגרנד פרי של סינגפור בתום מרוץ מרתק ודרמטי. אלוף העולם 2008, שהיה המהיר בהקפות הדירוג נטל כבר מהזינוק את ההובלה במרוץ הלילה הייחודי ולא נטש אותה, כאשר הוא ומכונית המקלארן נראים בליגה אחרת. גם מאחוריו התנהלו לא מעט דרמות. ניקו רוזברג בוויליאמס, שהפתיע בהקפות הדירוג, הצליח לטפס עד למקום השני בזינוק ועבר את סבסטיאן ווטל. ואולם בהמשך, יציאה לא מוצלחת מרחבת הטיפולים עלתה לו בעונש ובהתדרדרות לאחור. מצבו של רוזברג עוד הוחמר כאשר בזמן מתן העונש נעו המכוניות מאחורי מכונית קוצבת (בשל תאונה). זה כמובן שיחק לידיו של ווטל, שעדיין נמצא בתמונת האליפות, ואולם הגרמני הצעיר שגה אף הוא ברחבת הטיפולים ויציאה במהירות גבוהה מדי עלתה לו בעונש ודרדרה אותו למקום הרביעי. כעת היה זה תורו של טימו גלוק בטויוטה לרשת את המקום השני בסוף המירוץ כאשר הוא מקדים את פרננדו אלונסו. זה הביא תוצאה מצוינת לרנו בתום שבוע טראומתי (בעקבות פרשת הטיית המירוץ לפני שנה).
ובראון? מקצה דירוג רע למדי של מובילת האליפות מיקם את ג'נסון באטון במקום ה-11 ואת רובנס באריקלו במקום התשיעי. ואולם הבעיות של המתחרים יחד עם ניהול מרוץ מבריק של בראון העלו את באטון, שמוביל את האליפות, עד למקום החמישי ואת באריקלו לשישי. עבור ווטל, הנמצא שלישי בטבלת אליפות הנהגים, מדובר במציאות מעט בעייתית שכן הוא לא הצליח לצמצם מהותית את הפער אל מול זוג נהגי בראון המדורגים לפניו.
שלושה מרוצים נותרו לסיום העונה ובאטון נראה כמוביל בבטחה את האליפות. בסיום המרוץ בסינגפור הוא אולי לא הגדיל את הפער בינו לבין ווטל, אך הוא כן הצליח להגדיל את יתרונו לעומת באריקלו – בן קבוצתו המדורג אחריו.

גרנד פרי סינגפור, תוצאות המרוץ:
1. לואיס המילטון, מקלארן (מרצדס), 10 נק'
2. טימו גלוק, טויוטה, 8 נק'
3. פרננדו אלונסו, רנו, 6 נק'
4. סבסטיאן ווטל, רד בול, 5 נק'
5. ג'נסון באטון, בראון, 4 נק'
6. רובנס באריקלו, בראון, 3 נק'
7. הייקי קובליינן, מקלארן, 2 נק'
8. רוברט קוביצה- ב.מ.וו, נקודה אחת

אליפות הנהגים לאחר 14 מרוצים:
1. ג'נסון באטון, בראון, 84 נק'
2. רובנס באריקלו, בראון, 69 נק'
3. סבסטיאן ווטל, רד בול 59 נק'
4. מארק וובר, רד-בול, 51.5 נק'
5. קימי רייקונן, פרארי, 40 נק'
6. לואיס המילטון, מקלארן (מרצדס), 37 נק'
7. ניקו רוזברג, וויליאמס (טויוטה), 30.5 נק'
8. פרננדו אלונסו, רנו, 26 נק'

אליפות הקבוצות לאחר 14 מרוצים:
1. בראון, 153 נק'
2. רד-בול, 110.5 נק'
3. פרארי, 62 נק'
4. מקלארן (מרצדס), 57 נק'
5. טויוטה, 46.5 נק'
6. וויליאמס (טויוטה), 30.5 נק'
7. רנו, 26 נק'
8. ב.מ.וו, 21 נק'