יונדאי ג'נסיס קופה, אשר הוצגה לפני כשנה וחצי, הייתה עוד סימן דרך חשוב במהלך הפיכתה של יונדאי למותג בכיר ולגיטימי בשוק הרכב העולמי בכלל, והאמריקאי בפרט. מרכיבים נוספים במהלך זה כללו את פיתוחו העצמאי של גיר שש מהירויות אוטומטי, וגם השקת האקווס המפוארת. במסגרת הצלחות ינודאי לא נשכח לציין שגרסת הסדאן של הג'נסיס הוכתרה כמכונית השנה הבינלאומית ל-2009, בשוק האמריקאי.

במסגרת דוכן יונדאי העמוס לעייפה בתערוכת פרנקפורט (דוכן אשר כולל את הסונטה החדשה ואת הטוסון החדש והכה חשוב), נבלעה ידיעה חדשותית המבשרת על הגעתה הכמעט בטוחה של הג'נסיס קופה לאירופה. סגן נשיא יונדאי אירופה, אלן ראשפורת', ציין כי תוך חודש יסתיימו תכנון ההתאמות הנחוצות לתקינה אירופאית ויסתיים מחקרי השוק הרלוונטיים.
יונדאי ג'נסיס קופה מתקרבת
צילום: מנהל
הג'נסיס קופה בעלת מנוע 4 צילנדרים טורבו והנעה אחורית תהיה גרסת הכניסה הבסיסית כאשר מנוע V6 3.8 ליטרים בעל 310 כוח-סוס יהיה האופציה הבכירה. הקופה תציע אופציות של תיבה ידנית או אוטומטית (6 הילוכים בשני המקרים), חישוקי 18 או 19 אינץ', דיפרנציאל מוגבל החלקה ובלמים משופרים מתוצרת ברמבו. כל הגרסאות ובכל רמות הגימור ניתן לצפות ל-6 כריות אוויר, תקשורת בלוטות' וממשק חיבור ל-iPod.

החלטה באשר להגעת גרסת הסאלון של הג'נסיס עדין נשקלת. תחילת השיווק של הג'נסיס קופה באירופה צפויה לקראת סוף 2010.