גג ה-C70 עשוי 3 חלקים קשיחים ונפתח/נסגר בלחיצת כפתור תוך 30 שניות בלבד
באירופה התברגה הוולוו C70 זה מכבר למקום יציב ומכובד בקטגוריית מכוניות ה-C+C-פרימיום. הכוונה היא לקטגוריית הפתוחות היוקרתיות המצוידות בגג קשיח הנפתח בלחיצת כפתור: פתוחה או קופה – לפי דרישה. בתערוכת פרנקפורט האחרונה הציגה וולוו את ה-C70 מתוחת-פנים, ראשונה מאז הושק הדור הנוכחי, בסוף 2005.

עיקר מתיחת הפנים היא ...אכן מתיחת הפנים. נגיעות וליטושים סביב יחד עם החזית החדשה לגמרי, התואמת את הקו העיצובי העדכני של וולוו, מעניקים ל-C70 מראה כמעט חדש לגמרי, מעבר למתיחת פנים. לא נכביר במילים על מה שניתן לראות בתמונות, אך מבחינת וולוו הכיוון היה "הענקת מראה דינאמי וספורטיבי יותר" למכונית. ב-C70 המעודכנת מיושמים לראשונה אלמנטים עיצוביים חדשים עבור וולוו, אלמנטים שרבים מהם ראינו לראשונה במכונית התצוגה S60 קונספט מתערוכת דטרויט, בסוף השנה שעברה, ושסביר להניח שיהוו בסיס עיצובי להיצע השבדי בשנים הבאות.
מאחור הוחלפו יחידות התאורה לא רק מבחינת העיצוב אלא גם שודרגו טכנולוגית ומאירים מעתה בטכנולוגיית ה-LED, שעיקרה יותר עוצמה, פחות צריכה ואמינות משופרת.

ה-C70 החדשה שודרגה גם בתחום הבטיחות. בין היתר התווספה מערכת כריות הנקראת SIPS המשלבת בין הגנה על הראש והכתפיים במקרה של פגיעה צידית. הכריות מותקנות בדלתות ומהוות ציוד סטנדרטי. עוד מוצעים מותחני חגורות לכל ארבעת המושבים, קשת הגנה מאחורי המושבים האחוריים הקופצת ממקומה בעת התהפכות כאשר הגג מופשל וכמובן מערכת ESP.

יחידות הכוח נותרו ללא שינוי וכוללות כבעבר אפשרויות בחירה בין בנזין לדיזל (3 ו-2 אופציות בהתאמה) בנפחים בין 2.0 ל-2.4 ליטר ובטווחי הספק הנעים מ-136 ועד 230 כוח-סוס. כסטנדרט מוצעת תיבה ידנית, אך ניתן לקבל כאופציה גיר אוטומטי עם 5 או 6 מהירויות.