גודל, גם במכוניות, הוא עניין של גיאוגרפיה. לקסוס, שחדרה עמוק לשוק היוקרה האמריקאי, עשתה את זה בעיקר עם רכב הפנאי RX, עם ה-GS הסאלונית ועם ה-LS בפסגת ההיצע. כשלקסוס החליטו לחדור גם לשוק האירופאי הם הפנימו שבאירופה מעדיפים מכוניות קטנות והדוקות יותר ולכן הציגו את ה-IS שבאה להתחרות בעיקר בב.מ.וו סדרה 3. אבל שוק הפריום האירופאי מושך לכיוון מטה וקומפקטיות בעלות גינוני יוקרה (אודי A3, ב.מ.וו סדרה 1) זוכות להצלחה הולכת וגוברת, וגם זה לא חמק מעיני לקסוס.לפני כחודש חשפה לקסוס איור לקופקטית פרימיום משלה וכעת מציגה אותה כקונספט בתערוכת פרנקפורט. למכונית קוראים LF-Ch ולטענת לקסוס היא מיישמת את שפת העיצוב L finesse על מרכב האצ'בק עם מראה דמוי קופה. התוצאה, לטעמנו, נאה אך ורק בפרופיל. מכל זווית אחרת ה-LF-Ch מקושקשת מידי ונקווה עבור לקסוס שאלו רק תסמינים של מכונית קונספט שלא יגיעו לגרסה הסדרתית.
מבפנים מציגה ה-LF-Ch סבבת נהג א-סימטרית במראה הייטקי וחלל ל4 נוסעים.

בלקסוס מתכוונים להתמודד מול המתחרות המבוססות עם הנשק החזק של קבוצת טויוטה, ההנעה ההיברידית. בטויוטה לא הרבו בפרטים על מערכת ההנעה של ה-LF-Ch ורק ציינו שהיא תעשה שימוש במערכת היברידית מלאה, כלומר כזו שתאפשר גם מצב של נסיעה אך ורק על החשמל שבמצברים.

את נתוני המידות של ה-LF Ch כן מפרסמים בלקסוס. אורכה 430 ס"מ, רוחבה 179 ס"מ והגובה הוא 140 ס"מ. בסיס הגלגלים הוא באורך 260 ס"מ, כמו באוריס ונתוני המידות של דומים לאלו של האוריס ולא במקרה. בדוכן הסמוך מציגה טויוטה את הגרסה ההיברידית לאוריס מה שמרמז שדרכה של ה-LF-Ch לייצור קרובה מאד.