בעוד כמה ימים ימים תחשוף סדנת השיפורים הנודעת בראבוס את ה-SV12 R – עוד הפגנת יכולת שכבר הפכה למסורת אצל בראבוס, של המכונית הכי-הכי בתחומה. מעל לבימות פרנקפורט תוצג בפני הקהל הסדאן החזקה והמהירה אי-פעם בייצור סדרתי, מבוססת על הגרסה האחרונה של המרצדס S 600.
המספרים בהחלט מהממים: מנוע ה-V12 בנפח 5.5 ליטר במקור הוגדל כאן לכדי 6.3 ליטר. טיפול מעמיק שכלל בין היתר הוספת צמד מגדשי טורבו אלימים במיוחד (גדולים מהמקוריים), מצנן ביניים מוגדל, גלי זיזים משופרים, מערכת פליטה חדשה, מחשב מנוע חדש ועוד, העלתה את ההספק מ-517 כוח-סוס ב-600 הסטנדרטית לכדי 750 כאן! המומנט צמח במקביל לכדי 137.6 קג"מ מבהילים (לעומת 84.6 לא ממש צנועים ב-600). והביצועים בהחלט מספיקים למדליית זהב בקטגוריה: המהירות מוגבלת אלקטרונית (!!) ל-340 קמ"ש ומעמידה ל-100 קמ"ש יידרשו בקושי 4 שניות.
הגיר הסטנדרטי של ה-S 600 (עם 5 מהירויות) טופל בידי אנשי הסדנה, על-מנת שלא יתפרק לאלפי חתיכות עם כל 'קיק-דאון' ויצליח לעמוד בתוספת העומס המשמעותית אותה מייצר המנוע.

מאחר ומעטים יבחנו את קצה מעטפת הביצועים של המשרד המאוד מהיר הזה, הושם דגש חזק גם על הפוזה; כל היחידה הקדמית – סבכה, ספויילר, פנסים – עוצבה מחדש על-ידי בראבוס כאשר מעבר למראה הרעיון הוא תכנון חדש, לאפשר יניקה משופרת של אוויר לטובת המנוע וצינון הבלמים. הפנסים הם בטכנולוגיית LED ו-4 "פנסי ערפל" קטנים אך רבי עוצמה הצטרפו לארסנל מלפנים, משני צידי הספויילר. "חצאיות" צד כמו גם עיצוב חדש של יחידת הפנסים/ספויילר/מכסה תא מטען לטובת יכולת פילוח אוויר טובה יותר והצמדה משופרת של החלק האחורי אל האספלט ככל שהמהירות עולה.

בראבוס מציעים מגוון חישוקים מתוצרת עצמית ממשפחת ה-Monoblock שלהם (חרוטים מחתיכה אחת של אלומיניום איכותי או משלושה חלקים המוברגים יחד) בקטרים של 17 עד 22 אינץ'. הצמיגים מוצעים עד למידה 275/25 ZR 22 מלפנים ו- 295/25 ZR 22 מאחור

על-מנת לעצור כראוי את כל הכבודה המפלצתית הזו טופלה גם מערכת הבלמים כולה על-ידי צוות המדענים המטורף של בראבוס; מלפנים אחראיים לא פחות מ-12 בוכנות לקליפר לנשיכת הדיסק הענק, שקוטרו 380 מ"מ; לפי מיטב ידיעתנו אין מערכת סטנדרטית לה כמות כזו של בוכנות לקליפר. מאחור מסתפקים הדיסקים בקוטר 355 מ"מ בשש בוכנות בלבד לקליפר.

כמובן שגם בפנים עברה הסופר-לימוזינה טיפול מאפיין, הכולל בין היתר תאורת 'בראבוס' כחולה במפתן הדלתות, דיפוני פנים שונים, מחשב נישא מאוחסן בתא המטען ושפע חיבורים לרשת בתוך תא הנוסעים, מסכים המתקפלים מתוך התקרה, מערכת מצלמות לשיחות ועידה בוידאו, וילונות חשמליים, נגני MP3 עם אוזניות לנוסעים עם דיסק קשיח המכיל יותר מ-5,000 (1) שירים ויצירות מוסיקליות.

מחירים טרם פורסמו, אם כי בליגה הזו מדובר בפרט זניח...

עוד מפלצות מבית בראבוס:
בראבוס G-קלאס עם 700 כוח-סוס
בראבוס SL עם 730 כוח-סוס
בראבוס CLS עם 730 כוח-סוס