הסיטרואן C3 החדשה אמנם כבר נחשפה בתמונות ותושק בתערוכת פרנקפורט אבל לארץ כך מסתבר היא תגיע רק באמצע הרבעון השני של 2010. הפער הגדול בין ההצגה האירופאית להשקה המקומית נובע, כמעט כרגיל בפיז'ו-סיטרואן מהעיכוב בהשקת הגרסאות האוטומטיות. בגלל הביקוש הנמוך באירופה יחל ייצור הגרסאות האוטומטיות בשלב מאוחר יותר, והיבואן כמובן אינו מתכוון להשיק את המכונית בלעדיהן ובצדק.

ה-C3 החדשה ממשיכה את הכיוון המסוגנן שגיבשה סיטרואן בתקופה האחרונה, אך גם מראה דמיון לדגם היוצא עליו היא מבוססת (בסיס הגלגלים זהה). היא מעט גדולה יותר, ותציע איכות ואבזור עדיפים משמעותית. כמו בעבר היבואן המקומי ישווק גרסאות מצוידות למדי, ומקווה להמשיך ולהציע מחירים תחרותיים. השמשה הקדמית הפנוראמית הענקית בסגנון ה-C4 פיקאסו, עימה נחשפה ה-C3, לא תוצע כך נראה בכל הגרסאות אלא רק במצוידות יותר. הגרסה האוטומטית החשובה לשוק המקומי אמורה להיות מקבילה לזו של ה-207 (השותפה לפלטפורמה) כלומר עם מנוע ה-1.6 ליטר החדש. עדיין לא ברור אם הצגת הגרסאות האוטומטיות ב-C3 הרגילה תקדם גם את הגעת התיבה אל ה-C3 פיקאסו החדשה והמעניינת. כמובן שהתיבה האוטומטית היא כרטיס הכניסה של המיניוואן הקטן לשוק המקומי.

ממש במקביל לנחיתת ה-C3 החדשה אמורה להגיע ארצה גם ה-DS3 הקטנה והנאה אשר חולקת עימה את אותו בסיס ותוצע אף היא עם תיבה אוטומטית. ואולם כמו שדיווחנו בעבר הכוונה היא לשווק את האחות הייחודית בעיקר בהזמנה מיוחדת.