אפשר לסמוך על סדנת גמבאלה שלא תיתן למכונית כמו הפאנאמרה החדשה של פורשה לנוח על זרי הדפנה – או להשאיר לסדנאות אחרות את התהילה. גמבאלה מציעה טיפול מקיף לפאנאמרה, מכני וקוסמטי, ומעניקה לתוצאה שם משלה: מיסטראל (Mistrale). לטעמנו דווקא הצד הקוסמטי יותר חשוב: התוצאה הרבה יותר קרבית ונעימה לעין מהפאנאמרה הסטנדרטית, שרחוקה מלהיות מלכת יופי. המפרט כולל חישוקי "22 ענקיים וקלי-משקל, מיתלים מונמכים ב-4 ס"מ, ערכה אווירודינמית שרובה עשויה קרבון ובלמים מוגדלים בקוטר 42 ס"מ מלפנים (עם קליפרים בעלי 6 בוכנות) ו-38 ס"מ מאחור. גמבאלה מציעה מגוון שיפורי מנוע, עד הספק מרבי של 750 כ"ס (שזה, חשוב לציין, 100 כ"ס יותר ממה שמציעה המתחרה הגרמנית 9ff).
על המחיר גמבאלה לא מדברים בהודעה לעיתונות, מן הסתם כי הוא מאד תלוי בשלל האופציות שתבחר – ואולי גם כי אם אתה צריך לשאול "כמה", כנראה לא תוכל להרשות זאת לעצמך...