DS Inside Concept - תערוכת ז'נבה 2008חברת לובינסקי מתכוונת להתחיל לשווק בארץ את משפחת ה-DS היוקרתית של סיטרואן כבר בשנה הבאה.
עד עתה הציגה סיטרואן רק אחת מתוך ליין דגמי ה-DS, זו הוצגה בתערוכת ז'נבה האחרונה כקונספט ובנויה על פלטפורמת ה-C3. אבל בקנה עוד שתי דגמי DS. הראשונה היא ה-DS4 (שמה הלא רשמי של המכונית המתבססת על ה-C4) אשר תוצע גם בגרסה היברידית כפולת הנעה. לכן בגלל ההקלות במס לכלים ההיברידיים היא יכולה להגיע לכאן באופן סדיר ואף לזכות למכירות נאות. בלובינסקי כבר בוחנים את הנושא הזה ברצינות המלאה, במיוחד לאור העובדה כי מכונית זו יכולה להגיע אלינו תוך קצת יותר משנה. אגב, מפרטים שפרסמה סיטרואן לאחרונה נראה שה-DS4 תראה דמיון למכונית התצוגה מתערוכת פרנקפורט 2005 שכונתה ספורט לאונג' כאשר הרעיון הוא מיניוואן ספורט-קופה.

גם האחות הגדולה יותר ה-DS5, צפויה לקבל הנעת כלאיים. אגב, זו תשאב השראה לעיצובה מההיפנוס הנאה שהוצגה בתערוכת פאריז 2008.
בכל מקרה עם הנעה היברידית יוכלו שתי המכוניות האלה ליהנות לתקופה מסוימת מתנאי המיסוי המקומיים.

מנכ"ל החברה דורי מנור, מסביר כי בניגוד לדרכם הרגילה, רוב משפחת ה-DS תימכר כאן בהזמנה מיוחדת בלבד. לטענתו הסיבה לשיטת השיווק השונה מזו הנהוגה אצלם בדרך כלל, היא שיטת חוקי המלאי בארץ (הדורשת כי בתום 12 חודשים רכב חדש ירשם על שם לקוח כלשהו), יחד עם שפע האפשרויות והקומבינציות בהן ניתן להזמין את המכונית (צבעים לחלקים שונים, ואבזור ייחודי). בנוסף בהתאם לדרישות היצרנית, לובינסקי תקים תצוגה נפרדת בתוך האולמות הקיימים, במטרה לבדל ולייחד את המשפחה היוקרתית.